تکنولوژی

واتس‌اپ برای کاربران آیپد در راه است

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در طی سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی در زمینه جذب کاربر همراه بوده و توانسته خود را به یکی محبوب‌ترین و در عین حال، امن‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی تبدیل کند. اما متاسفانه هنوز نسخه‌ای از اپلیکیشن این پیام‌رسان برای استفاده در تبلت‌ها عرضه نشده و دلیل این امر نیز پشتیبانی نکردن بسیاری از این تبلت‌ها از سیمکارت برای دریافت کد فعالسازی عنوان شده است.

اما به نظر می‌رسد که این رویه به زودی تغییر خواهد کرد. اخیرا یکی از وب‌سایت‌های خبری مدعی شده که واتس‌اپ در حال طراحی و ساخت اپلیکیشن‌هایی برای استفاده در انواع تبلت‌ها بویژه تبلت‌های آیپد اپل است. همچنین شنیده شده که این شرکت در تلاش است تا این سرویس خود را به صورت مولتی پلتفرم ارائه دهد.

همانطور که می‌دانید، در حال حاضر واتس‌اپ تنها بر روی گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها قابل دسترسی است که البته برای استفاده از نسخه وب این پیام‌رسان، می‌بایست واتس‌اپ روی گوشی نیز آنلاین باشد. حال اگر این شنیده‌ها درست باشد، کاربران قادر خواهند بود تا از این سرویس در پلتفرم‌های مختلف و بدون نیاز به آنلاین بودن در گوشی استفاده کنند.

گفته می‌شود که واتس‌اپ از مدت‌ها پیش، طراحی نسخه قابل‌استفاده این اپلیکیشن در آیپد را آغاز کرده است. اما با این حال، تلاش می‌کند تا رویکرد مولتی پلتفرم خود را عملی کند و از این رو، تاکنون نسبت به عرضه این اپلیکیشن دست نگه داشته است.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه این اپلیکیشن و یا مولتی پلتفرم شدن این پیام‌رسان اعلام نشده است. البته با فرض اینکه ادعای مطرح‌شده در این زمینه درست باشد و واتس‌اپ چنین رویه‌ای را در پیش گرفته باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا