تکنولوژی

تعداد کاربران توئیتر به 139 میلیون نفر رسید

توئیتر در تازه‌ترین گزارش خود، آمارهایی را از تعداد کاربران و همچنین میزان درآمد خود در سه ماهه دوم سال جاری میلادی منتشر کرد که تعجب تحلیلگران دنیای تکنولوژی را در پی داشت.

طبق این گزارش، میزان درآمدهای توئیتر در بازه زمانی یادشده با رشدی 18 درصدی همراه بود و بر روی عدد 841 میلیون دلار ایستاد. این در حالی‌ست که وال‌ استریت، برای این شرکت درآمد 829 دلار را پیش‌بینی کرده بود.

تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم نیز با رشدی 14 درصدی همراه بود. این یعنی، اکنون بالغ بر 139 میلیون نفر در جهان از این شبکه اجتماعی روزانه استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که برآورد تحلیلگران، 134.7 میلیون کاربر بود.

این تعداد کاربر در سه ماهه دوم میلادی، در حالی به دست آمد که توئیتر در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بسیاری از اکانت‌های جعلی و رباتیک را حذف کرده است. توئیتر اخیرا گام‌های مثبتی را برای جلوگیری از سوءاستفاده از این پلتفرم برداشته که یکی از مهم‌ترین نمونه‌های آن، برچسب زدن به توئیت‌هایی است که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند.

از جمله چهره‌های مشهور در جهان که همواره از وی به دلیل انتشار توئیت‌های غیرانسانی، حاوی تهدید و سخنان قلدرمآبانه انتقاد می‌شود، دونالد ترامپ است که با توجه به سیاست‌های جدید توئیتر، اگر او و یا هر شخص دیگر، استانداردهای این شبکه اجتماعی را رعایت نکند، برچسب نقض قوانین بر روی توئیت‌ها زده می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا