عکاسی

اولین دوربین نظارتی فوجی‌فیلم رونمایی شد

شرکت فوجی‌فیلم که سالهاست در زمینه تولید دوربین فعالیت می‌کند، اخیرا و با رونمایی از دوربین SX800 به جمع تولیدکنندگان دوربین‌های نظارتی پیوست.

این دوربین از قابلیت زوم اپتیکال 40 برابری بهره می‌برد و و با آن می‌توان از فاصله یک کیلومتری، عددهای روی شماره پلاک یک خودرو را خواند. فوجی‌فیلم اعلام کرده که این محصول می‌تواند برای امور امنیتی و یا مشاغلی که به چنین امکانی نیاز دارند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

دوربین SX800 از یک لنز یکپارچه 35 میلیمتری با فاصله کانونی 25 تا 800 میلیمتری بهره می‌برد. در این دوربین همچنین قابلیت زوم دیجیتال 25 برابری نیز وجود دارد. فوجی‌فیلم اعلام کرد که ترکیب این دو قابلیت، فاصله کانونی معادل 1000 میلیمتر را به ارمغان خواهد آورد و این یعنی امکان خواندن شماره پلاک خودرو از فاصله یک کیلومتری.

در این دوربین، تکنولوژی‌های جدیدی به کار رفته به طوری که قابلیت فوکوس خودکار این دوربین می‌تواند ظرف 0.3 ثانیه، روی سوژها فوکوس کند. همچنین قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز در این دوربین نظارتی تعبیه شده که موتور پردازشگر تصویری، به مشاهده سوژه‌ها با جزییات دقیق‌تر کمک خواهند کرد. گفتنی است میزان ایزو این دوربین را تا 819200 نیز ارتقا داد.

متاسفانه فوجی‌فیلم حرفی از قیمت این دوربین نظارتی به میان نیاورد، اما اعلام کرد که از تاریخ 26 جولای، SX800 را به بازار عرضه خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا