گوناگون

مانیتور 27 اینچی شرکت BenQ ویژه حرفه‌ای‌ها رونمایی شد

شرکت BenQ از جدیدترین مانیتور 27 اینچی 2K خود که با نام PhotoVue SW270C به بازار عرضه خواهد شد، پرده برداشت.

این روزها بازار محصولات هوشمند مملو از نمایشگرهایی‌ست که هر کدام با طراحی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی تولید شده و در بازار به فروش می‌رسند. برخی از این مانیتورها برای استفاده عمومی‌ و برخی نیز برای علاقمندان به دنیای بازی طراحی شده‌اند.

مانیتورهای ویژه گیمرها از ویژگی‌هایی همچون سرعت رفرش سریع‌تر و سرعت زمان پاسخ بالاتر نسبت به نمیاشگرهایی که برای کار با فایل‌های ویدیویی و تصاویر که به منظور ارائه رنگ‌های دقیق و تصویری واضح طراحی شده‌اند، برخوردارند.

شرکت بنکیو نیز به‌تازگی محصولی باکیفیت را پیش روی خریداران قرار داده است. اگرچه این مانیتور به جای رزولوشن 4K از رزولوشن 2K بهره می‌برد، اما همین مساله سبب می‌شود تا با قیمت 800 دلار روانه بازار شود و این یعنی بسیاری از کاربران قادر خواهند بود تا لذت کار با این مانیتور حرفه‌ای را تجربه کنند.

طبق گفته شرکت BenQ، نمایشگر نام‌برده از پوشش 99 درصد Adobe RGB و تکنولوژی Color Uniformity برای ارائه رنگ‌هایی دقیق و باکیفیت بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر از پوشش 97 درصدی DCI-P3 برخوردار است و کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه USB-C آن را به لپ‌تاپ وصل و همزمان آن را شارژ کند.

از دیگر ویژگی‌های ارتباطی این مانیتور می‌توان به درگاه‌های HDMI 2.0، یک درگاه دیسپلی پورت، دو درگاه USB 3.1 و یک درگاه ویژه استفاده از کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد که می‌توان با این قابلیت، تصاویر و ویدیوها را به لپ‌تاپ منتقل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا