سامسونگ

عرضه مدل 5G گلکسی نوت 10 مجهز به حافظه یک ترابایتی و رم 12 گیگابایتی

تا چند هفته دیگر سامسونگ از جدیدترین فبلت خود به نام گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد کرد و طبق آخرین گزارش‌ها، نسخه 5G این گوشی به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی مجهز خواهد بود.

البته سامسونگ همانند رویه سال‌های گذشته، چندین مدل از این گوشی را به بازار عرضه خواهد کرد و انتخاب را بر عهده مشتریان خود خواهد گذاشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل استاندارد این گوشی از حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود و نسخه‌های 256 و یک ترابایتی نیز در کنار این مدل عرضه خواهد شد.

گران‌ترین مدل گلکسی نوت 10 نیز رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی را در دل خود جای خواهد داد. البته برخی منابع خبری نیز ادعا کرده‌اند که امسال علاوه بر گلکسی نوت 10، از نسخه پلاس این گوشی نیز رونمایی خواهد شد که البته حافظه ذخیره سازی پایه آن 256 گیگابایت عنوان شده و تا یک گیگابایت نیز خواهد رسید.

گفته می‌شود که در ساخت بدنه این گوشی از پوشش سرامیکی استفاده خواهد شد که البته هنوز مشخص نیست این طراحی صرفا برای مدل 5G است یا برای دیگر مدل‌های نیز استفاده خواهد شد.

تاکنون حرفی در خصوص قیمت گلکسی نوت‌های امسال به میان نیامده، اما اگر بخواهیم حافظه یک ترابایتی و بدنه سرامیکی را برای این گوشی تصور کنیم، بی‌تردید قیمت آن سر به فلک خواهد کشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا