بازی

کنسول نینتندو سوییچ لایت برای گیمرها رونمایی شد

بالاخره پس از هفته‌ها انتظار و انتشار شایعات فراوان پیرامون محصول جدید نینتندو، این شرکت از نسخه ارزان‌قیمت کنسول خود به نام نینتندو سوییچ لایت پرده برداشت.

محصولی که تقریبا 100 دلار ارزان‌تر از نسخه اصلی این کنسول است و به تبع، از برخی از قابلیت‌ها بی‌بهره است. برای نمونه نمی‌توان نینتندو سوییچ لایت را به تلویزیون وصل کرد و یا اینکه کنترلرهای Joy-Con که به دسته‌های بازی جداشدنی نیز شناخته می‌شوند، دراین کنسول به کار رفته و درعوض، کنترلرها در سمت راست بدنه به صورت ثابت جای گرفته‌اند.

با این‌حال، این کنسول تازه‌وارد به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی نیز مجهز شده که از جمله آن‌ها می‌توان بدنه سبک‌تر اشاره کرد. این مزیت می‌تواند برای آن‌هایی که مدام با این کنسول بازی می‌کنند، بسیار مفید و کاربردی باشد.

از طرفی دیگر، بدنه نینتندو سوییچ لایچ نیز نسبتا مقاوم و سخت طراحی شده چراکه Joy-Con به بدنه کنسول فیکس شده است.

طبق گفتته نینتندو، باتری نینتندو سوییچ لایت از باتری نسبتا قوی‌تری بهره می‌برد که البته هنوز جزییاتی در این رابطه منتشر نشده است. این کنسول جدید، از یک چیپ پردازشی قوی‌تری برخوردار است و باتری‌های جداگانه‌ نیز درکنترلرهای آن وجود ندارد.

این کنسول در چندین رنگ مختلف روانه بازار خواهد شد؛ به طوری که علاوه بر رنگ‌های زرد، خاکستری و

آبی، شاهد عرضه یک نسخه ویژه نیز با رنگ خاکستری روشن نیز خواهیم بود.

و اما در خصوص دیگر مشخصات فنی این کنسول بایدگفت که نینتندو سوییچ لایت از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می‌برد که تقریبا 0.7 اینچ، کمتر از نمایشگر 6.2 ایچی نسخه اصلی است. حاشیه‌های کناری این کنسول و همچنین خروجی‌های هوا نیز بسیار هنرمندانه طراحی شده‌اند و زیبایی خاصی را به دستگاه می‌بخشند.

قرار است عرضه نینتندو سوییچ لایت از 20 سپتامبر و با قیمت تقریبی 199 دلار آغاز شود.

کنسول نینتندو سوییچ لایت برای گیمرها رونمایی شد

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا