موبایل

کدام گوشی ها بیشترین طول عمر باتری را دارند؟

کدام گوشی با بیشترین طول عمر باتری عرضه شده ؟ این پرسشی است که هر کس موقع خرید گوشی می‌پرسد.

از نمایشگرهای تاشو گرفته تا گوشی‌های مجهز به فناوری 5G و تعبیه سنسور اثرانگشت و دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش؛ سال 2019 مملو از شگفتی و نوآوری‌های بدیع در دل گوشی‌های هوشمند بود.

اگرچه این قابلیت‌ها می‌توانند بر جذابیت‌های یک گوشی بیافزایند، اما طول عمر باتری، همواره به عنوان یکی از مهم‎ترین فاکتورها نزد کاربران برای خرید یک اسمارت‌فون به شمار می‌رود.

حال که به میانه سال 2019 رسیده‌ایم، بد نیست نگاهی بیندازیم به بهترین گوشی‌های موجود در بازار از لحاظ طول عمر باتری یا به بیانی ساده‌تر، مدت زمان نگهداری شارژ. در ادامه قصد داریم به تا 5 گوشی برتر بازار از لحاظ عملکرد باتری در ذخیره و نگهداری شارژ اشاره کنیم.

 

بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی‌هاست؟

دستاورد جدید مهندسان اپل توانست در تست‌های بعمل آمده، تا 19 ساعت و 53 دقیقه شارژ را در خود نگه دارد و به بدنه دستگاه تزریق کند. فراموش نکنید که این گوشی در کنار باتری قوی، به ویژگی‌های جذاب دیگری همچون نمایشگر بزرگ، بدنه خوش‌دست، عملکرد سریع، فیس آی‌دی، شارژ وایرلس و دوربین پیشرفته مجهز است.

این آیفون قطعا یکی از جمله گوشی ها با بیشترین طول عمر باتری است.

 

بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی‌هاست؟

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از نمایشگر فوق‌االعاده امولد، دوربین سه‌گانه حرفه‌ای و فناوری شارژ وایرلس بهره می‌برد و باتری آن قادر است تا 21 ساعت، دوام بیاورد. گفتنی است مدل گلکسی اس 10 این شرکت نیز توانست در تست‌ها، امتیاز 18 ساعت را به دست آورد.

گلکسی اس ۱۰ هم در زمره گوشی ها با بیشترین طول عمر باتری قرار میگیرد.

 

بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی‌هاست؟

شاهکار امسال مهندسان هواوی، پی 30 پرو نام دارد. اسمارت‌فونی متعلق به آینده که با طراحی چشم‌نواز، دوربین چهارگانه فوق‌حرفه‌ای و طول عمر باتری 22 ساعت و 57 دقیقه‌ای، گزینه‌ای تمام‌عیار برای آن‌هایی به شمار می‌رود که می‌خواهند متفاوت باشند. عضو دیگر این خانواده یعنی پی 30 از طول عمر باتری 21 ساعت و 31 دقیقه‌ای برخوردار است. به این ترتیب پی سی پرو در بین گوشی ها با بیشترین طول عمر باتری قرار می گیرد.

 

بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی‌هاست؟

اگرچه چیزی تا رونمایی و معرفی گلکسی نوت 10 باقی نمانده اما گلکسی نوت 9 همچنان در بازار فبلت‌ها یکه‌تازی می‌کند. این گوشی قادر است تا 19 ساعت و 20 دقیقه، شارژ را در خود ذخیره و به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق کند. این گوشی علاوه بر نمایشگر بزرگ و باکیفیت و دوربینی پیشرفته، از یک قلم هوشمند موسوم به S Pen بهره می‌برد که می‌تواند تجربه متفاوتی از کار با یک گوشی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی‌هاست؟

ال‌جی همواره بر روی باتری گوشی‌های خود توجه ویژه‌ای دارد و این رویه در خصوص وی 50 ثینک نیز مشاهده می‌شود. این گوشی در تست‌های انجام شده توانست تا 17 ساعت و 49 دقیقه شارژ را در خود نگه دارد. این گوشی با داشتن مجموعا 5 دوربین عکاسی و بدنه‌ای مقاوم در آب و در کنار آن، مجهز بودن به فناوری ارتباطی 5G یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های موجود برای خرید به حساب می‌آید.

به همین دلیل این گوشی ال جی در میان گوشی ها با بیشترین طول عمر باتری قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا