سامسونگ

چگونه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را ویروس‌یابی کنیم؟

چگونه باید تلویزیونهای سامسونگ را ویروس یابی کرد؟

چندی پیش شرکت سامسونگ با انتشار پیامی‌در توئیتر، به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند هشدار داد که مراقب دستگاه‌های خود باشند و هر چند وقت‌ یک‌بار، تلویزیون‌های خود را اسکن کنند.

البته طولی نکشید که این پیام به سرعت از صفحه این شرکت برداشته شد، اما با توجه به گزارش‌های اخیر برخی شرکت‌ها مبنی بر استفاده سازمان‌های جاسوسی همچون CIA آمریکا از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به عنوان ابزارهای شنود، نگرانی‌هایی برای کاربران بوجود آمد.

در پیامی‌که در صفحه این شرکت کره‌ای منتشر شد، از کاربران درخواست شد تا دستگاه‌های خود را بویژه زمانی که از وای‌فای استفاده می‌کنند، به طور مداوم اسکن کنند تا از این طریق، مانع از ورود بدافزارها و هکرها به تلویزیون‌های خود شوند.

در تلویزیون‌های هوشمند، جدای از اپلیکیشن‌هایی که استفاده می‌شوند و راه را برای نفوذ هکرها باز می‌کنند، میکروفون‌هایی نیز تعبیه شده که می‌توانند زمینه‌ساز سوءاستفاده باشند. از این‌رو، اسکن این تلویزیون‌ها امری ضروری است.

چگونه می‌توان تلویزیون‌های سامسونگ را برای ردیابی بدافزارها، اسکن کرد؟

اسکن ویروس یا بدافزار در تلویزیون‌های سامسونگ بسیار ساده است. ابتدا باید وارد منوی تنظیمات (Setting) شده و گزینه General را انتخاب نمایید. پس از آن، System Manager را باز کرده و با اسکرول کردن به سمت پایین، گزینه Smart Security را انتخاب کنید.

با زدن بر روی Smart Security و انتخاب گزینه Scan، تلویزیون شما شروع به اسکن دستگاه برای شناسایی و ردیابی ویروس یا بدافزارهای احتمالی خواهد کرد.

سامسونگ از کاربران تلویزیون‌های هوشمند خود می‌خواهد تا هر چند هفته یک‌بار، دستگاه‌های خود را اسکن کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا