موبایل

فناوری گوشی ویوو برای شارژ 13 دقیقه‌ای باتری

شرکت ویوو از فناوری شارژ سریع 120 واتی جدید Super FlashCharge خود پرده برداشت که قادر است صفر تا صد شارژ گوشی‌هایی با باتری 4000 میلی‌آمپری را تنها در 13 دقیقه را پر کند.

با این محصول، رقابت میان فعالان این عرصه شدید و شدیدتر خواهد شد. شرکت‌هایی همچون وان‌پلاس، هواوی، شیائومی‌و اوپو به عنوان پیشگامان این عرصه به حساب می‌آیند و هرکدام محصولاتی را روانه بازار کرده‌اند.

شرکت چینی ویوو نیز از مهندسان خبره‌ای در این زمینه بهره می‌برد و توانسته این فناوری را با توان 120 واتی عرضه کند. بدین معنی که کاربران گوشی‌های هوشمند قادر خواهند بود تنها در 5 دقیقه، شارژ باتری‌های 4000 میلی‌آمپری خود را به 50 درصد و یا در 13دقیقه، به 100 درصد برسانند.

ویوو اکنون خود را برای کنفرانس MWC شانگهای 2019 آماده می‌کند که قرار است طی چند روز آینده برگزار شود. از جمله محصولات مورد انتظار از ویوو در این مراسم می‌توان به معرفی اسمارت‌فونی با قابلیت 5G و چند نسخه به‌روز شده از برخی محصولات این شرکت اشاره کرد.

اگر خاطرتان باشد در ماه مارس امسال نیز شرکت شیائومی‌ از فناوری شارژ سریع خود که از توان 100 واتی بهره می‌برد، رونمایی کرد. به لطف این فناوری، مدت زمان مورد انتظار برای پر شدن شارژ گوشی‌هایی با باتری 4000 میلی‌آمپری به 17 دقیقه کاهش می‌یافت.

هنوز جزییات مربوط فناوری شارژ سریع ویوو منتشر نشده و باید منتظر مراسم اختصاصی این شرکت در نمایشگاه شانگهای بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا