سامسونگ

گوشی گلکسی A10e سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ عضو جدیدی تحت عنوان گلکسی A10e را به خانواده محصولات سری گلکسی A خود اضافه کرد.

محصولی که نسخه مقرون‌به صرفه مدل گلکسی A10 به حساب می‌آید و با توجه به مشخصات فنی نسبتا ضعیف‌تری که در خود جای داده، با قیمت 180 دلار روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ در این گوشی از نمایشگر 5.83 اینچی اینفینیتی-وی استفاده کرده و در قسمت پشتی بدنه نیز شاهد بکارگیری یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. این در حالی است که برادر بزرگ‌تر یعنی گلگسی A10 به دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. اگرچه حرفی از دوربین سلفی این گوشی به میان نیامده، اما به احتمال فراوان به سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

بار پردارشی گلکسی A10e بر دوش تراشه اگزینوس 7884 است که یک رم 2 گیگابایتی نیز به این تراشه در ارتقای عملکرد دستگاه کمک خواهد کرد. درخصوص اگزینوس 7884 باید گفت که این چیپست از هشت هسته پردزاشی به همراه تراشه گرافیکی Mali-G71 بهره می‌برد.

سامسونگ، حافظه 32 گیگابایتی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی دستگاه در نظر گرفته است. یک باتری 3000 میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق می‌کند.

گلکسی A10e مبتنی بر اندروید 9 پای است که بر روی خود رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به One UI را می‌بیند. این گوشی از قابلیت‌های ارتباطی همچون وای فای، بلوتوث 4.2، درگاه USB-C و ورودی 3.5 میلمیتری هدفون بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا