اپل

هفت مک‌بوک جدید اپل در انتظار رونمایی

آیا شما نیز قصد خرید مک‌بوک جدید اپل را دارید؟ اگر این‌چنین است بهتر است کمی‌ صبر کنید چرا که شنیده‌ها‌ از تصمیم اپل برای رونمایی و عرضه هفت مک‌بوک جدید در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

طبق گزارشی که اخیرا توسط وب‌سایت MacRumers منتشر شده، شرکت اپل مراحل ثبت هفت مدل مک‌بوک جدید را در اروپا به اتمام رسانده است. این محصولات با شماره مدل‌ها‌ی A2141، A2147، A2158، A2159، A2179، A2182 و A2251 ثبت شده‌اند.

متاسفانه با نگاه به این شماره مدل‌ها‌، به اطلاعات دیگری در خصوص این لپ تاپ‌ها‌ نمی‌توان پی برد. اما با توجه به شواهد موجود، به احتمال فراوان شاهد رونمایی از یک مک‌بوک 12 اینچی و مک‌بوک ایر خواهیم بود و حتی مدل 16 اینچی مک‌بوک پرو نیز دو از ذهن نخواهد بود.

اگر خاطرتان باشد اپل در اوایل سال جاری میلادی، نسخه بروزرسانی شده‌ای از مک‌بوک پرو خود را به بازار عرضه کرد و احتمال معرفی مدل دیگری متعلق به این خانواده بعید به نظر می‌رسد. با این حال، هنوز هیچ جزییاتی در خصوص این هفت مدل فاش نشده و باید منتشر خبرهای تکمیلی در روزهای آتی بود.

پیش‌بینی می‌شود که رونمایی از مک‌بوک‌ها‌ی جدید با مراسم معرفی آیفون‌ها‌ی امسال نیز همزمان خواهد بود. رویدادی که شاید در آن شاهد معرفی آیپد جدیدی نیز باشیم.

نوشته های مشابه

‫531 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا