گوگل

تایید طراحی پیکسل 4 با انتشار یک توییت

گوگل، دوباره اقدام به اعلام اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی هوشمند بعدی خود- پیکسل 4 کرد. خبر جدید در حالی منتشر شده که با تاریخ عرضه رسمی این گوشی به بازار، ماه‌ها فاصله داریم. اما گوگل ظاهرا تصمیم گرفته این بار، محصول خود را با روشی متفاوت به بازار عرضه کند. این شرکت طی هفته‌های اخیر، هر چند وقت یک بار یک سری از اطلاعات مربوط به پیکسل 4 را اعلام کرده و عکس‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

اخبار جدید درز کرده از گوشی‌های سری پیکسل 4

عکس‌های منتشر شده از پیکسل 4 طی هفته‌های گذشته، با شدت زیادی درشبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و نشان می‌دهد که محصول امسال گوگل قرار است این بار متمایزتر از گذشته عرضه شود.

بر اساس عکس‌هایی که تا امروز منتشر شده‌، پیکسل 4 ظاهرا به دو دوربین مجهز خواهد بود، قابلیتی که گوگل تا به امروز به استفاده از آن در محصولات خود، هیچ علاقه‌ای نشان نمی‌داد. اما این بار خود شرکت با انتشار عکس،‌ وجود این قابلیت را در گوشی پیکسل 4 تایید کرده است.

گوگل طی روزهای گذشنته، توییتی منتشر کرد که در آن تصویری از گوشی جدید نمایش داده می‌شود. در زیر عکس نیز عبارت «صبر کنید تا ببینید که این( اشاره به قسمت مربع شکل پشت دستگاه) چه کارها می‌کند.»

توییت جدید گوگل درباره گوگل پیکسل. در زیر عکس عبارت «صبر کنید تا ببینید که این( اشاره به قسمت مربع شکل پشت دستگاه) چه کارها می‌کند.» نوشته شده است.

در این تصویر، وجود دو دوربین اصلی پشتی دستگاه قطعا تایید می‌شود. قسمت مربع شکلی نیز که تعبیه شده، شباهت بی بدیلی به تصاویر منتسب به آیفون معرفی نشده 2019 اپل دارد. همچنین، اثری از سنسور اثر انگشت در پشت قاب گوشی، دیده نمی‌شود.

این حرکت گوگل، یک اقدام استثنائی است که تا کنون مشابه آن را از این شرکت ندیده بودیم. البته قبلا نیز تصاویر مدل‌های نسل قبلی گوشی سری پیکسل، قبل از عرضه رسمی درز پیدا کرده بود اما نه به این شدت. تغییر رویه گوگل در معرفی محصولات عرضه نشده، نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد استراتژی عرضه محصولات خود را عوض کند. پیش‌بینی می‌شود که پیکسل 4 در ماه اکتبر معرفی شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا