گوگل

اخبار جدید درز کرده از گوشی‌های سری پیکسل 4

اخیرا، خبرهایی غیر رسمی درمورد گوشی‌های سری پیکسل 4  گوگل منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول، یک قاب دوربین مربع شکل دارد. با نظر به گزارش ها منتشر شده قبلی، این قابلیت ظاهرا صحت دارد.

تصویر جدید غیر رسمی از پشت گوشی های آینده گوگل

اخبار جدیدی نیز دوباره درباره این گوشی منتشر شده که بر خبرهای قبلی، صحه می‌گذارد. خبر جدید که توسط Unbox Therapy منتشر شده نشان می‌هد که قاب دوربین اصلی پشت دستگاه، متشکل از دو لنز و سنسور «spectral sensor» است.

در وبسایت آنباکس تراپی اعلام نشده که سنسور فوق الذکر، چه عملکردی خواهد داشت. تنها اشاره شده که «تکنیک تصویر سازی» جدیدی ارائه می‌دهد. البته با وجود سه سنسور پشتی در پیکسل  4 اس ، باید انتظار داشته باشم که سیستم دوربین سری جدید با سیستم تک دوربین پیکسل 3 قبلی، تفاوت نسبی داشته باشد.

در عکس های غیر رسمی از گوگل پیکسل 4، حاشیه صفحه نمایش(بِِِِزل) دیده نمی شود.

البته جلوی این گوشی است که جالب‌تر است. در گزارش جدید آمده است که هر دو مدل سری جدید، بِزل(حاشیه صفحه نمایش) وجود ندارد. بخشی از بالای صفحه نمایش که معمولا برای تعبیه دوربین در نظر گرفته می‌شود هم در گوشی‌های جدید دیده نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، هیچ اثری از وجود اسکنر اثر انگشت روی گوشی دیده نمی‌شود. این یعنی که قابلیت بیومتریک امنیتی دستگاه احتمال یا تشخیص چهره و یا تکنیک دیگری است.

 

در این گزارش آمده که هر دو مدل پیکسل 4 و پیکسل 4 اکس ال از قابلیت شارژ بدون سیم – وایرلس-پشتیبانی کرده و به Active Edge مجهز هستند. Active Edge قابلیتی است که در آن، کاربر با فشار کناره‌های گوشی  می‌تواند دستیار هوشمند گوگل را فرا بخواهند.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

‫359 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا