سامسونگ

سامسونگ گوشی جدید گلکسی M40 خود را معرفی کرد

شرکت سامسونگ رسما گوشی هوشمندی جدید به نام گلکسی M40 را به خانواده محصولات هوشمند خود اضافه کرد.

این شرکت کره‌ای که توانست فروش قابل‌توجهی را از مدل‌های سری گلکسی M و گلکسی A تجربه کند، اکنون مدل جدیدی تحت عنوان گلکسی M40 را تولید و برای علاقمندان به این سری معرفی کرد.

اسمارت‌فونی که مشخصه‌های بارز آن را می‌توان نمایشگر Infinity-O، دوربین سه گانه و پردازنده اسنپدراگون عنوان کرد. مهندسان سامسونگ در گلکسی M40 از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی PLSD استفاده کرده که در قسمت بالایی و سمت چپ آن، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در این گوشی از فناوری صوتی Screen برای شنیدن صدای مخاطبان استفاده شده و خبری از خروجی صدای قدیمی‌مرسوم در گوشی‌های هوشمند امروزی نیست. این فناوری همچنین، به عنوان بلندگوی دستگاه نیز ایفای نقش خواهد کرد.

در دل بدنه دستگاه، از پردازنده اسنپدراگون 675، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده شده که می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی این میزان حافظه را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

ویژگی برجسته گلکسی M40 دوربین پشتی آن است که از سنسورهای 32 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگایکسلی عمیق بهره می‌برد. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K و اسلو موشن با نرخ 260 فریم بر ثانیه است. سنسور اثر انگشت و فلش LED نیز در این قسمت جای گرفته‌اند.

توان این گوشی از طریق باتری 3500 میلی‌آمپری تامین می‌شود و با کابل USB-C می‌توان آن را شارژ کرد. نرم‌افزار گلکسی M40 مبتنی بر اندروید 9 پای است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Atoms، تراشه NFC و بلوتوث 5 اشاره کرد. متاسفانه خبری از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی نیست.

گلکسی M40 در رنگ‌های آبی تیره و روشن و با قیمت پایه 280 دلار روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گوشی جدید گلکسی M40 خود را معرفی کرد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا