عکاسی

با دوربین چاپ فوری جدید Instax Mini LiPlay فوجی‌فیلم آشنا شوید

خبری خوش برای علاقمندان به دوربین‌های کامپکت چاپ فوری؛ فوجی‌فیلم به تازگی از نسل جدید دوربین‌های چاپ فوری خود تحت عنوان Instax Mini LiPlay پرده برداشت.

این دوربین قادر است بلافاصله پس از ثبت دکمه شاتر، عکس‌های مربع‌شکل را چاپ کند. از دیگر ویژگی‌های Instax Mini LiPlay می‌توان به امکان ثبت تصاویر دیجیتال به همراه صوت به‌طور همزمان اشاره کرد که از طریق مایشگر LCD قابل رویت است یا می‌توان آن را به اپلیکیشن Mini LiPlay این شرکت منتقل و مشاهده کرد.

این دوربین چاپ سریع از لحاظ شکل ظاهری، شباهت نزدیکی به مدل Instax Square SQ10 فوجی‌فیلم دارد که تقریبا دو سال پیش به بازار عرضه شد. این شرکت اعلام کرده که محصول جدید متعلق به این خانواده، با قیمت 159 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

البته نباید انتظار ثبت عکس‌هایی باکیفیت را از دوربین‌های سری Instax فوجی‌فیلم داشت و باید به آن برای ثبت خاطرات در قابی کلاسیک و چهارگوش و مرور آن در آینده برای یادآوری خاطرات گذشته نگاه کرد.

برخلاف دیگر دوربین‌های سری Instax، در دوربین چاپ سریع Instax Mini LiPlay، به جای استفاده از منظره‌یاب از یک نمایشگر LCD با ابعاد 2.7 اینچ برای فریم‌بندی و مشاهده عکس‌های ثبت‌شده بهره گرفته شده است. این نمایشگر از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردار است.

قابلیت دیگر این دوربین امکان ضبط صدا است که با زدن بر روی دکمه میکروفون در قسمت جلویی دوربین، می‌توان از آن بهره برد. این قابلیت صدا را حدود 10 ثانیه قبل و بعد از زدن دکمه شاتر ثبت می‌کند.

این دوربین چاپ سریع به سنسور 1.5 اینچی CMOS و امکان استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی مجهز شده و می‌توان تصاویر گرفته‌شده را به جای اپلیکیشن فوجی‌فیلم به کامپیوتر منتقل کرد.

با دوربین چاپ فوری جدید Instax Mini LiPlay فوجی‌فیلم آشنا شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا