تکنولوژی

هدفون پیشرفته شرکت Bose با قابلیت حذف صداهای مزاحم رونمایی شد

اگر به دنبال خرید هدفونی جدید و حرفه‌ای با قابلیت حذف نویز و یا همان صداهای مزاحم اطراف هستید، بهتر است نگاهی هم به محصول جدید شرکت Bose بیاندازید که به تازگی معرفی شده است.

این محصول که با نام کامل Noise Cancelling Headphones 700 شناخته می‌شود، جدیدترین هدفون شرکت Bose به شمار می‌رود. این محصول جزو یکی از پیشرفته‎‌ترین مدل‌های بازار در زمینه حذف صداهای مزاحم به حساب می‌آید و قرار است با قیمت 399 دلار به فروش برسد.

این هدفون از لحاظ طراحی شباهتی نسبی به مدل QC35 دارد. اما قرار نیست جایگزین این مدل شود چرا که این شرکت هدف از تولید این هدفون را تقاضای کاربران برای خرید محصولی قدرتمند، مجهز به ویژگی‌های جدید و کیفیت صدایی بالاتر عنوان عنوان کرده است.

این هدفون جدید بسیار مدرن و امروزی طراحی شده و طبق گفته شرکت سازنده، قادر است تا 20 ساعت به طور مداوم کار کند. این دستگاه از درگاه USB-C برای شارژ بهره می‌برد و از قابلیت خوانش فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند از میان دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت، سیری و یا الکسا یکی را به دلخواه انتخاب و با آن کار کنند. شرکت Bose همچنین بر روی سیستم میکروفون این هدفون نیز تاکید ویژه‌ای دارد. این سیستم از چهار میکرفون به همراه سیستم جداسازی صدا و حذف صداهای مزاحم استفاده کرده است.

دکمه‌های لمسی برای کنترل هدفون نیز در قسمت جلویی گوشی سمت راست تعبیه شده‌اند. پیش‌فروش Noise Cancelling Headphones 700 در وب‌سایت Bose شروع شده و قرار است عرضه آن از 20 ژوئن آغاز شود.

مرتبط:

هدفون جدید سونی رقیب جدید هدفونهای بیتس

بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا