موبایل

عرضه گوشی تاشوی سونی با برند اکسپریا F؛ شایعه یا واقعیت؟

آیا سونی نیز به جمع تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های تاشو خواهد پیوست؟ طبق شنیده‌یی که از کشور چین به گوش می‌رسد، شرکت سونی در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از گوشی هوشمندی تاشو با برند اکسپریا F است.

اگرچه این شرکت ژاپنی و باسابقه، چندی پیش رسما خروج خود از بازار گوشی‌ی هوشمند در منطقه خاورمیانه را تایید کرد اما به نظر می‌رسد که در حال ارزیابی بازارهای جدیدی است.

بر اساس آخرین گزارش‌، سونی احتمالا در سال 2020 اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را روانه بازار خواهد کرد. محصولی که گفته می‌شود اکسپریا F نام دارد و حرف F نیز بیانگر Foldable و یا همان تاشو بودن است.

از طرفی دیگر، ادعا می‌شود که این محصول به نسل جدید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر شرکت سامسونگ مجهز خواهد بود. سامسونگ پیش‌تر از این نمایشگرها در گوشی‌ی تاشوی خود که با نام گلکسی فولد شناخته می‌شود، استفاده کرده بود.

شایعه شده که همانند گوشی‌ی پرچمدار این شرکت، اسمارت‌فون تاشوی سونی نیز به نمایشگرهای بزرگ مجهز خواهد بود. چیزی شبیه به نمایشگر اکسپریا 1 و با نسبت ابعاد 21:9 که در سال 2019 رونمایی شد.

فعلا نمی‌توان با قاطعیت گفت که اکسپریا F نیز به نمایشگرهای 4K UHD مجهز خواهد شد یا خیر، اما شنیده‌ حاکی از آن است که این گوشی از قابلیت ارتباطی 5G که در اکثر گوشی‌ی سال 2020 وجود خواهد داشت، پشتیبانی خواهد کرد.

ناگفته نماند که این اطلاعات هنوز مورد تایید سونی قرار نگرفته و باید دید که آیا اکسپریا F در روزهای آتی، راه خود را از شایعات و شنیده‌ به دنیای واقعیت‌ باز خواهد کرد یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا