موبایل

معرفی گوشی ایسوس Zenfone 6 Edition 30 مجهز به رم 12 گیگابایتی

شرکت ایسوس که در چند ماه اخیر، نسخه‌های متفاوتی از گوشی زنفون 6 خود را به بازار کرد، ساعاتی پیش از مدل جدید این گوشی تحت عنوان زنفون 6 ادیشن 30 پرده برداشت.

این گوشی در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 در تایوان برای علاقمندان به این برند معرفی شد. از آن‌جایی که ایسوس سی‌امین سال تاسیس خود را جشن می‌گیرد، عدد 30 را برای نامگذاری این گوشی انتخاب کرده است.

درواقع، این گوشی محصول ویزه ایسوس برای طرفداران این برند محسوب می شود.

مرتبط: مانیتور گیمینگ قابل حمل ایسوس

این گوشی تنها در 3 هزار نسخه تولید خواهد شد و ضمانت‌نامه 30 ماهه برخوردار است. و اما در خصوص مشخصات این گوشی باید که ذن‌فون 6 ادیشن 30 به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابابت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است.

ایسوس در ساخت این گوشی از طراحی مشکی مات استفاده کرده که نمایی خاص را به این اسمارت‌فون بخشیده است. ذن‌فون 6 ادیشن 30 از یک دوربین چرخان مجهز به سنسو 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی بهره می‌برد. سنسور ثانویه این گوشی نیز از رزولوشن 13 مگاپیکسلی برخوردار و از نوع فوق عریض با زاویه دید 125 درجه‌ای است.

ابعاد نمایشگر این گوشی برابر با 6.4 اینچ و مجهز به محافظ صفحه گوریلا گلس 6 عنوان شده و یک باتری 5000 میلی آمپری مجهز به قابلیت شارژ سریع Quick Charge 4.0، انرژی مورد نیاز سلول‌های دستگاه را تامین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا