موبایل

گوشی Vivo Y3 رونمایی شد

گوشی Vivo Y3 مجهز به دوربین سه‌گانه و باتری 5000 میلی آمپری رونمایی شد

شرکت چینی ویوو به تازگی از عضو جدید خانواده گوشی‌های هوشمند سری Y خود تحت عنوان Y3 پرده برداشت.

این گوشی هوشمند میان‌رده با قیمت 1500 یوان و در رنگ‌های آبی و صورتی به فروش خواهد رفت. محصول جدید ویوو از مشخصاتی مشابه با آنچه در مدل ویوو Y17 به کار رفته و ماه گذشته در کشور هند رونمایی شد، بهره می‌برد.

در قسمت پشتی این محصول، یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده و در قسمت جلویی نیز شاهد بکارگیری یک نمایشگر 6.35 اینچی اچ‌دی پلاس با رزولوشن 720 در 1554پیکسل و نسبت ابعاد 19.3:9 هستیم.

توان پردازشی این دستگاه از طریق پردازنده هلیو P35 شرکت مدیاتک که از سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتزی بهره می‌برد، تامین می‌شود  و یک رم 4 گیگابایتی نیز برای افزایش قدرت دستگاه، در کنار این پردازنده تعبیه شده است.

حافظه داخلی ویوو Y3 برابر با 128 گیگابایت تعیین شده که می‌توان این میزان حافظه ذخیره‌سازی را از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت ارتقا داد. این گوشی به نسخه جدید اندروید 9.0 پای مجهز شده که البته این نرم افزار با تغییراتی نیز از طرف شرکت سازنده همراه شده است.

ویوو Y3 از دو سیم‌کات پشتیبانی می‌کند و در قسمت پشتی خود، سیستم دوربین سه‌گانه را جای داده است. این دوربین از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فلش LED، سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

در قسمت جلویی گوشی Vivo Y3 اما یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که می‌تواند برای علاقمندان به عکس‌های سلفی قابل توجه باشد. ابعاد بدنه ویوو Y3 برابر با 159.43 در 76.77 در 8.92 میلیمتر عنوان شده و یک باتری 5000 میلی آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع Dual Engine، انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این محصول تزریق می‌کند.

مرتبط: Vivo؛ اولین موبایل بدون حاشیه واقعی!

Vivo؛ اولین موبایل بدون حاشیه واقعی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا