گوناگون

اطلاعیه دیجیکالا درباره فروش محدود گوشی سامسونگ و هواوی

هر کاربر فقط می‌تواند یک دستگاه از این گوشی‌ها را خریداری کند

دیجی‌کالا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد محدودی گوشی با قیمت مصوب را با شرایط هر نفر یک گوشی به فروش می‌رساند.

بر اساس این اطلاعیه این گوشی‌ها با قیمت مصوب وارد کشور شده‌اند و برای فروش آنها با سازوکار شفاف در نظر گرفته است. دیجی‌کالا این گوشی‌ها را از تامین کننده اصلی آنها تهیه کرده و پس از فرآیندهای اصولی و بر اساس قیمت محصوب خرده فروشی فقط به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شوند.

به نظر می‌رسد بعد از تجربه برخی از واردکنندگان رسمی موبایل و تخلف در فروش گوشی که با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده‌ بودند دیجی‌کالا در نخستین تجربه تامین گوشی می‌خواهد سازوکار فروش بر اساس قیمت مصوب و فقط به مصرف کننده نهایی را اجرایی کند.

به این ترتیب بر اساس اعلام دیجی‌کالا این گوشی‌ها فرآیندهای قانونی پرداخت تعرفه‌ها و عوارض و احتساب هزینه‌های مربوط به خدمات پس از فروش را طی کرده‌اند و تاییده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را هم گرفته‌اند. گوشی‌های عرضه شده توسط دیجی‌کالا دارای برچسب قیمت مصرف کننده هستند و در سامانه 124 نیز قیمت آنها در دسترس است.

فروش یک گوشی به هر کاربر

دیجی‌کالا در بیانیه خود تاکید می‌کند که تلاش دارد تا آنها را به طور مستقیم به دست مصرف کننده نهایی برساند با این حال به گفته این شرکت موجودی این گوشیها در مقابل تقاضای احتمالی آنها محدود است از این رو هر کاربر فقط می‌تواند یک دستگاه از گوشی‌ها را خریداری کند.

برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی نیز، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد و در صورت هرگونه تخلف، سفارش کنسل و وجه پرداختی عودت خواهد شد. لازم به ذکر است پس از اتمام این گروه از محصولات، همچنان ارائه انواع مختلف گوشی‌های تلفن همراه که فروشندگان مختلف دیگر عرضه می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

دیجی‌کالا همچنین برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی میکند.

زمان عرضه گوشیهای دیجی کالا

به گفته دیجی‌کالا بخش اول و دوم این محصولات ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۱۴ آماده خرید است و در مورد بخش‌های بعدی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا