چگونهشبکه‌های اجتماعی

آموزش غیرفعال کردن و حذف دائمی اکانت اینستاگرام

احتمالا روزی خواهد آمد که شما هم تصمیم بگیرید اکانت اینستاگرام را برای همیشه حذف کنید. حتما شما هم از لایک کردن عکس‌های منظره، تفریحات دوستان، غذاهای مختلف و استوری‌های تکراری خسته شده‌اید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم نحوه غیرفعال کردن و حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه را به شما آموزش دهیم.

ممکن است بخواهید یک مدت از اینستاگرام دور باشید، این احتمال هم وجود دارد بخوهید طی یک عملیات انتحاری اکانتتان را برای همیشه حذف کنید و بیشتر به زندگیتان برسید.

به همین دلیل دو راه پیش روی شما قرار دارد. اول اینکه می‌توانید اکانت خود را برای مدتی غیرفعال کنید و دوم اینکه اکانت اینستاگرام را برای همیشه حذف کنید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

انجام این کار به این معنی است که کاربران دیگر قادر به جستجو و پیدا کردن اکانت شما پس از غیرفعال کردن نخواهند بود اما در صورت تمایل می‌توانید دوباره اکانتتان را فعال کنید و مجددا به دنیای پست‌ها و تصاویر تکراری برگردید.

برای اینکار ابتدا باید به نسخه مرورگر اینستاگرام مراجعه کنید چراکه غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن نسخه آی او اس و اندروید امکان‌پذیر نیست.

ابتدا به مرورگرتان مراجعه کنید و پس از ورد به آدرس Instagram.com نام کاربری و پسووردتان را وارد کنید.

غیرفعالسازی اکانت اینستاگرام

سپس روی آیکون شخص که در گوشه سمت راست بالای پنجره وجود دارد کلیک کرده و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. سپس در پنجره بعدی به دنبال گزینه «Temporarily disable my account» بگردید.

برای اینکه بتوانید اکانتتان را غیرفعال کنید ابتدا باید یک دلیل را به اینستاگرام ارائه دهید و همچنین باید مجددا پسوورد اکانتتان را هم وارد کنید تا اینستاگرام مطمئن شود شما همان صاحب اکانت هستید و نه کسی دیگر. پس از انجام این دو مرحله می‌توانید اکانتتان را غیرفعال کنید.

نحوه فعالسازی مجدد اکانت اینستاگرام

پس از غیرفعالسازی اکانتتان اگر به هر دلیل دوباره خواستید به اینستاگرام برگردید، می‌توانید این چند قدم ساده را دنبال کنید.

ابتدا از طریق مرورگر به وبسایت اینستاگرام بروید و وارد اکانتتان شوید. در همان ابتدا پیامی برایتان ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد که اکانت خودتان را مجددا فعال کنید. با انتخاب این گزینه اکانت شما مجددا فعال می‌شود. به همین سادگی!

حذف دائمی اکانت اینستاگرام

نحوه حذف دائمی اکانت اینستاگرام

این مورد خیلی جدی است و باید از تصمیمتان خیلی مطمئن باشبد چراکه پس از گذراندن این مراحل، اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد. پس از حذف دائمی اکانت هیچ راهی برای بازگشت وجود نخواهد داشت. در کل شما دیگر قادر به دسترسی به عکس‌ها، فالوورها و پیام‌هایتان در این برنامه نخواهید بود.

برای حذف دائمی اکنات اینستاگرام. ابتدا از طریق مرورگر به این آدرس در وبسایت اینستاگرام بروید. در این صفحه از شما خواسته می‌شود که وارد اکانتتان شوید.

سپس باید یک دلیل برای حذف اکانتتان ارائه دهید که در این بخش گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار داده می‌شود. پس از این مرحله با زدن یک گزینه اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد. بنابراین خیلی مراقب باشید.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. Ищете профессионалов для механизированной штукатурки стен в Москве? Обратитесь к нам на сайт mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru! Мы предлагаем услуги по машинной штукатурке стен любой сложности и площади, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

  2. Хотите получить идеально ровный пол в своем доме или офисе? Обратитесь к профессионалам на сайте styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по стяжке пола любой сложности и площади, а также устройству стяжки пола под ключ в Москве и области.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا