آمازون

هدفون بیسیم آمازون در راه است

این هدفون رقیب ایرپاد و مجهز به الکسا خواهد بود

هدفون بیسیم آمازون تازه ترین محصول این شرکت در رقابت با اپل خواهد بود.

کمپانی آمازون قصد دارد یک هدفون بیسیم جدید مجهز به الکسا را تولید کند و از این طریق مستقیما به جنگ ایرپادهای اپل برود. این هدفون بیسیم آمازون نه تنها قرار است کیفیتی بالاتر از ایرپاد داشته باشد، بلکه از لحاظ قابلیت‌ها نیز از ایرپاد اپل عملکرد بهتری خواهد داشت.

طبق گزارش بلومبگر، این هدفون آمازون تفاوت‌های کلیدی با ایرپادها خواهد داشت. برای مثال این هدفون‌ها به جای اتصال سریع ابتدا باید با یک دیوایس همگام شوند. ضمنا در برخی گزارش‌ها آمده که آمازون قصد دارد این هدفون را در رنگ‌های مشکی و خاکستری نیز تولید کند.

بلومبرگ گفته این هدفون که ممکن است نام آن چیزی شبیه “آمازون پاد” باشد، در نیمه دوم سال 2019 به بازار خواهد آمد و اینکه آمازون برای تولدی انبوه این هدفون‌ها باید یک سری موانع فنی را پشت سر بگذارد. همچنین آمازون فعلا واکنشی به اخبار مرتبط با این زمینه نداشته است.

مرتبط: بهترین هدفونهای سال 2018

قیمت پایین‌تر، رمز موفقیت هدفون بیسیم آمازون

شرکت اپل به تازگی نسل دوم ایرپادها را معرفی کرد که علاقه‌مندان برای خرید آن باید مبلغ قابل توجه 200 دلار را پرداخت کنند. این ایرپادها تنها با یک دستور صوتی ساده می‌توانند به دستیار صوتی اپل سیری متصل شوند و همچنین از ظرفیت باتری قابل توجهی هم برخوردار هستند. اما 200 دلار برای خرید یک هدفون بی‌سیم مبلغی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. به همین دلیل احتمال می‌رود هدفون‌ آمازون با قیمت خیلی کمتری به جنگ ایرپاد اپل بیاید.

با این وجود هنوز سوالات مهمی درباره نحوه عملکرد هدفون بیسیم آمازون وجود دارد. حتی اگر آمازون بتواند هدفون خود را در مقایسه با ایرپاد اپل با قیمت کمتری به بازار عرضه کند، باید دید آیا آمازون قادر است همان کیفیت و کاربرد ایرپاد را در هدفون‌های خود به‌کار بگیرد یا خیر.

این مسئله را هم فراموش نکنید. مردم عاشق ایرپاد اپل هستند و ایرپاد در حال حاضر پرفروش‌ترین هدفون بیسیم در دنیا محسوب می‌شود. بنابراین آمازون برای شکست و یا رقابت با ایرپاد اپل کار آسانی را در پیش نخواهد داشت.

بهترین هدفون‌های سال ۲۰۱۸

هدفون بی سیم جدید زنهایزر مومنتوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا