گوناگون

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

امروزه افراد از طریق وبسایت­هایی از قبیل علی بابا، مستر بلیط، پیک خورشید و سپهر 360 بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را تهیه می­کنند.

سایت پیک خورشید سایتی در راستای خرید بلیط هواپیما است و همواره تلاش می­کند بالاتر از شرکت­های دیگر نظیر (علی بابا، مستر بلیط، سپهر360، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) باشد.

همچنین سایت پیک خورشید امکان مقایسه قیمت بلیط­ها را برای مسافران به وجود آورده است.

ترانسفر رایگان تا فرودگاه

همواره در بین امکانات و خدمات شرکت­های هواپیمایی وبسایت­های موجود، سایت پیک خورشید با هر خرید بلیط ترانسفر رایگان تا فرودگاه را در اختیار مسافران قرار داده است به این صورت که پس از خرید بلیط با وارد کردن شماره تلفن خود در سایت یک کد اسنپ سفر رایگان برای مسافر ارسال می­شود.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

پیک خورشید یک سامانه رزرواسیون آنلاین است که خدمات مسافرتی از قبیل بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، اتوبوس و همچنین رزرو هتل را ارائه می­کند.

پیک خورشید متصل به سیستم­های یکارچه فروش بلیط است به همین علت آسان­تر و سریع­تر از دیگر سایت­ها نظیر علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 می­توان بلیط هواپیمای موردنظر خود را پیدا کند.

حمایت و قرارداد پیک خورشید با شرکت­های هواپیمایی و آژانس­های مسافرتی فعال در سراسر ایران و جهان سبب شده تا کاربران و مسافران در هر کجایی که قرار دارند بتوانند بطور شبانه روزی بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بلیط چارتر و بلیط پروازهای داخلی و خارجی خود را رزرو کنند.

پیک خورشید برای ارائه امکانات با کیفیت­تر همیشه شرکت­ها و سایت­های دیگر مثل علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 را مورد بررسی قرار می­دهد.

به همین ترتیب بلیط هواپیما و دیگر بلیط­ها در این سایت نسبت به دیگر سایت­ها مناسب­تر و ارزان­تر است.

پیک خورشید برای اینکه مشتریان خود سریع­تر بتوانند بلیط خود را تهیه کنند اپلیکیشن موبایل پیک خورشید را در دو نسخه­ی اندروید و IOS طراحی و اجرا کرده است.

این اپلیکیشن قابلیت­های ویژه­ای دارد از قبیل طبقه بندی اطلاعات بر مبنای شهرها و کشورها دسته­بندی تورها و بلیط­های لحظه آخری داخلی و خارجی به روزرسانی بلیط­ها و پرداخت مطمئن و آسان است.

چرا پیک خورشید؟

سامانه رزرواسیون پیک خورشید از زیرمجموعه­ها و دسته­بندی­هایی برخوردار است که رزرو بلیط را برای مسافران آسان کرده است:

ـ تغییرات فوری و لحظه­ای قیمت بلیط هواپیما، قیمت بلیط قطار و اتوبوس، قیمت رزرو هتل و رزرو تور

ـ داشتن درگاه­های پرداختی مطمئن و آسان

ـ پشتیبانی 24ساعته کارمندان

ـ امکان استرداد آنلاین و در صورت استرداد مبلغ فوری با کسر جریمه برگردانده می­شود.

ـ ارسال کد اسنپ رایگان برای مسافر با خرید بلیط از سایت

پیک خورشید در تلاش است تا بهترین قیمت­ها، بهترین امکانات را برای برنامه‌ریزی یک سفر خوب ارائه کند.

مستر بلیط

جستجوی بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با چندکلیک در کسری از ثانیه

مراحل خرید بلیط در گذشته علاوه بر اتلاف وقت هزینه زیادی در برداشت و توسط شرکت­های هواپیمایی انجام می­گرفت ولی با شروع شرکت­ها و سایت­هایی مانند پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 فروش بلیط هواپیما دچار تغییر شد و همچنین علاوه بر صرفه­جویی در وقت، بسیار مقرون به صرفه بودند و به سادگی می­توانید بلیط هواپیما، بلیط چارتر، بلیط پروازهای داخلی و خارجی را پیدا و رزرو کنند.

مطمئنا خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل هوشمندانه­ترین شیوه تهیه خدمات گردشگری است که می­توان از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید برای رزرو آن اقدام کرد.

رزرو قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

در سایت فروش اینترنتی پیک خورشید بدون معطلی و هزینه زیاد انجام می­گیرد و می­توان به آسانی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس خود را رزرو کرد.

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد گوناگون داخلی و خارجی می­توان به سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید مراجعه کنید . در این سایت نه تنها از خریدی ارزان بلیط هواپیما اطمینان خواهید داشت بلکه از پشتیبانی 24 ساعته نیز برخوردار می­شوید . فقط کافیست مبدا و مقصد خود را به همراه زمان سفر مشخص کنید تا لیستی از پروازها را به ترتیب قیمتی برای شما نمایش دهد . همچنین در این سایت می­توانید پرداخت ایمن و آسانی از طریق درگاه­های مطمئن داشته باشید و بلیط بلافاصله برای شما رزرو می­شود.

رتبه­‌بندی قیمت بلیط هواپیما

از دیگر امکاناتی که در سایت پیک خورشید وجود دارد پروازهای ارزان قیمت را در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

همچنین مسافر با انتخاب دو یا چند بلیط به مقاصد مختلف قیمت بلیط هواپیما برای او کاهش می­یابد.

در این روش امکان یافتن بلیط پروازهای داخلی و خارجی قیمت مناسب افزایش می­یابد.

برای اینکه بلیط­ها را به ترتیب قیمتی مشاهده شود فقط کافی است مبدا و مقصد خود را انتخاب کرد و تنظیمات قیمتی را از ارزان­ترین به گران­ترین تنظیم کرد به این ترتیب فهرست بلیط­ها را مشاهده کرد.

بلیط هواپیما لحظه آخری

در سایت­های فروش بلیط هواپیما مانند الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک قیمت بلیط لحظه آخری ارائه شده ولی در سایت پیک خورشید به صورت گسترده­تری آخرین وضعیت قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری ارائه شده است.

استفاده از سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما پیک خورشید مزایایی دارد:

– تهیه بلیط داخلی به اقصی نقاط ایران : مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و …

– تهیه بلیط خارجی به اقصی نقاط کشور مانند: بلیط استانبول، آنکارا، آنتالیا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و …

ـ ارائه بلیط پرواز داخلی و تیکت (Ticket) خارجی با ارزان­ترین قیمت‌ها

ـ دسترسی و خرید بلیط به بیش از 900 ایرلاین را متنوع مانند: هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایر فرانس، هواپیمایی کی ال ام

ـ امکان خرید خدمات همراه با خرید بلیط شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی.

مستر بلیط

همکاری و رونق اقتصادی آژانس­های مسافرتی

درحال حاضر ششصد آژانس در تهران و یک هزار آژانس خدمات گردشگری در بیشتر شهرستان­ها با شرکت پیک خورشید همکاری و از زیر مجموعه ی این شرکت بزرگ هستند. پیک خورشید با این شرکت­ها قرارداد و همکاری دارد تا بتواند در راستای ارتقا و بهبود امکانات گردشگری و مسافرتی در سراسر ایران بکوشد و در بازار فروش آنلاین از مشهورترین ها به شمار می­رود.

با وجود اینکه اکثر شرکت­ها از روش­های قدیمی استفاده می­کنند ولی پیک خورشید با داشتن سایت رزواسیون آنلاین یک گام به جلو برداشته است.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط در این سایت ابتدا باید نوع بلیط و سپس مقصد خود را مشخص کرد و سپس اطلاعات مسافر را وارد کرده تا بلیط­های موجود را با توجه به مبلغ و تاریخ نشان داده شود. سپس بعد از انجام این مراحل و پرداخت آنلاین بلیط هواپیما، در کوتاه­ترین زمان بلیط را می­توان در ایمیل خود مشاهده کرد.

در صورتی که مسافر مایل باشد به هر دلیلی بلیط خود را استرداد کند می­تواند به طور آنلاین در بخش استرداد آنلاین کلیک کرده تا بلیط برای او کنسل و سپس مبلغ بلیط با کسر جریمه برای او واریز شود.

خرید بلیط­ خارجی و داخلی

مجموعه و شرکت معتبر پیک خورشید با طراحی بزرگترین سایت رزرواسیون آنلاین و بیش از نهصد ایرلاین داخلی و خارجی همواره سعی می­کند بالاترین معیارها را در زمینه امکانات و خدمات در دسترس مشتریان قرار دهد.

قیمت بلیط هواپیما چارتر

پیک خورشید تمامی تامین کنندگان بلیط هواپیما چارتر را برای کشورهای مختلف از قبیل بلیط استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای، بلیط کوالالامپو ، بلیط بانکوک، بلیط مسکو و … در سایت خود ثبت کرده و به کاربران ارائه می­کند.

سایت پیک خورشید در هر لحظه و هر زمان امکان خرید بلیط هواپیما در هر شهر و کشوری مهیا ساخته است و همواره با مناسب‌ترین و بهترین امکانات، از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب سفر به شمار می­رود.

از خدمات و سرویس­هایی که پیک خورشید برای مسافران فراهم کرده از قبیل: بلیط ارزان، بلیط چارتر، بلیط لحظه آخری، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری.

شرکت هواپیمایی با بزرگترین و کارآمد ترین پرسنل، بالاترین استانداردها در زمینه امکانات و خدمات همیشه بهترین قیمت بلیط هواپیما را در اختیار مسافران قرار می­دهد.

درصورت بروز خطا و مشکل پشتیبانان پیک خورشید به سرعت و 24 ساعته در صدد رفع آن بر می­آیند و همچنین ارتباط خوب و صمیمی با مشتری از دیگر مزیت­های پیک خورشید است.

پیک خورشید بطور مداوم در حال رقابت با شرکت­هایی همچون الی گشت، سپهر 360، مستر بلیط و علی بابا است و همواره سعی می­کند بهترین امکانات را ارائه دهد زیرا معتقد است سفر از درب منزل شروع و به درب منزل خاتمه می­یابد و همچنین به عنوان برترین مجری مسافرتی و برگزار کننده تورهای گردشگری و فروش بلیط شناخته شده است.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا