موبایل

گلکسی اس10 سامسونگ از بهترین پنل نمایشگر دنیا برخوردار است

سامسونگ هر ساله در 2 تاریخ مختلف پرچمداران جدیدش را معرفی می‌کند و در این دو تاریخ آنچه که همه متوجه می‌شوند اینکه نه تنها این شرکت کره‌ای از جدیدترین تکنولوژی نمایشگر در پرچمدارهای خود استفاده می کند بلکه از بهترین پنل نمایشگرهای موجود در دنیا نیز بهره می‌برد.

حال نتایج نشان می‌دهند پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس10 در مقایسه با مدل سال گذشته خود از برتری‌های چشمگیری برخوردار است.

البته از زمانی که اپل هم از نمایشگرهای اولد در آیفون‌های خود استفاده کرده، گوشی‌های این شرکت آمریکایی هم از برترین نمایشگرهای بازار برخوردار شده اند.

با این اوصاف باید بدانید که گلکسی اس10 سامسونگ در حال حاضر به بهترین  پنل نمایشگر دنیا مجهز شده است.

دوربین گلکسی اس 10 پلاس بهتر از آیفون است

نکته قابل توجه و شگفت انگیز اینکه سامسونگ از سال 2010 که استفاده از پنل‌های اولد را آغاز کرد هرساله و با معرفی پرچمدار جدید خود کیفیت این نمایشگرها را نیز به نحوی ارتقاء داده است.

حال گلکسی اس10 هم از این رویه پیروی کرده و در جایگاه اول برترین نمایشگرهای موبایلی قرار دارد. ضمنا در نتیجه این تلاش‌های سامسونگ، پنل‌های اولد به برترین پنل‌های نمایشگر موبایلی بازار تبدیل شده‌اند و کاملا پنل‌های ال‌سی‌دی را پشت سر گذاشته‌اند.

رکوردهایی که در اختیار اس10 هستند

نمایشگر اولد اس10 سامسونگ در مقایسه با اس9 و نوت 9 که سال گذشته عرضه شدند از برتری‌های قابل توجهی برخوردار بوده و رکوردهای قابل توجهی را نیز به جای گذاشته که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

رکورد بالاترین دقت در نمایش رنگ که البته با چشم عادی غیرقابل تشخیص است.

رکورد بالاترین دقت در کنتراست تصاویر که این ویژگی نیز با چشم عادی قابل تشخیص نیست.

رکورد بالاترین روشنایی صفحه نمایش در بین اسمارت‌فون‌های دنیا. اس10 در مقایسه با اس9 از 17 درصد روشنایی بیشتری برخوردار است.

رکورد کمترین تغییر در رنگ و نور در هنگام مشاهده تصاویر از زوایای کناری نمایشگر.

رکورد بالاترین همخوانی با عملکرد اسمارت‌فون‌های دنیا با حداقل مصرف انرژی.

همین رکوردها برای فهمیدن این مسئله که چرا اس10 در مقایسه با آیفون 10اس، نوت 9، اس9 و تمامی گوشی‌هایی که مجهز به پنل اولد هستند از نمایشگر بهتری برخوردار است کافی خواهد بود.

ضمنا سال 2019 اولین سالی خواهد بود که سامسونگ از 3 پرچمدار رونمایی می‌کند.

علاوه بر سری اس و سری نوت، سامسونگ از گلکسی فولد هم رونمایی کرده که پنل نمایشگر آن قابلیت خم و حتی تا شدن را نیز دارد. حال باید دید در تست‌های آینده آیا نمایشگر گلکسی فولد هم از بالاترین نوع پنل اولد برخوردار خواهد بود یا خیر.

مرتبط:

قیمت گلکسی اس 10 در ایران چقدر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا