سامسونگ

سامسونگ و ۲ موبایل تاشو دیگر!

سامسونگ به تازگی طی مراسمی از گلکسی فولد رونمایی کرد. این موبایل بی‌نظیر که به گونه‌ای قدرت‌نمایی سامسونگ را در سال ۲۰۱۹ نشان می‌داد توجه همه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. حالا امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ علاوه‌بر گلکسی فولد، ۲ موبایل تاشو دیگر هم در دست تولید دارد.

یک تصویر هم از این دو موبایل درز کرده که نشان می‌دهد یکی از آنها مانند گوشی‌های تاشو قدیمی است و دیگری تقریبا شبیه همان گلکسی فولد است. ظاهرا امسال ترند موبایل‌ها به سمت تاشو بودن حرکت می‌کند. خیلی از کمپانی‌ها هم پتنت‌هایی را ثبت کرده‌اند تا گوشی تاشو تولید کنند. این موضوع به اپل هم رسیده و یک پتنت برای آیفون تاشو هم ثبت شده است.

موبایل‌های تاشو بازار

در حال حاضر گلکسی فولد و هواوی میت ایکس مهمترین‌ موبایل‌های تاشو دنیا هستند. این ترند آنقدر جذاب است که هر دو این کمپانی‌ها در حال کار روی نسخه جدید این دو موبایل هستند و این درحالی است که هنوز هیچکدام این موبایل‌ها وارد بازار نشده‌اند! این ترند حتی برای اپل هم جذاب است و گفته می‌شود این شرکت یک آیفون تاشو در راه دارد.

یکی از موبایل‌هایی که سامسونگ احتمالا تا آخر امسال میلادی معرفی می‌کند، مانند گلکسی فولد صفحه نمایش دوم ندارد. جدای از آن، سامسونگ دنبال راهی می‌گردد تا سنسور اثر انگشت را زیر صفحه‌نمایش تاشو ببرد.

تولید موبایل تاشو

آن طور که از گزارش‌های بلومبرگ به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌ای جدی برای تولید موبایل‌های تاشو دارد. سامسونگ تصمیم دارد تا امسال ۱ میلیون گوشی تاشو تولید کند. با توجه به قیمت بالای این موبایل‌ها اگر سامسونگ بتواند این تعداد موبایل تاشو بفروشد سود خوبی به‌دست می‌آورد و قطعا برای توسعه آن تلاش بیشتری می‌کند.

سامسونگ و گوگل

سامسونگ بیشتر از ۸ سال است که با گوگل همکاری دارد. این همکاری مشخصا از زمانی آغاز شد که سامسونگ تصمیم گرفت از سیستم‌عامل اندروید روی موبایل‌های خود استفاده کند. اما الان شاید گوگل هم گیج شده است و نمی‌داند به ساز کدام شرکت برقصد! برخی تاشوها زمانی که بسته می‌شوند باید یکی از صفحه‌نمایش‌ها تصویر داشته باشد، برخی از آنها باید تصویر از یک صفحه به صفحه‌دیگر منتقل شود و این موضوع توسعه اندروید را کار مشکلی می‌کند. حالا هم سامسونگ دو موبایل تاشو کاملا متفاوت را در دست ساخت دارد و این موضوع کار را برای گوگل بسیار مشکل می‌کند، زیرا اهمیت سامسونگ برای گوگل بسیار زیاد است.

منبع
techviral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا