نمایشگاه MWC 2019

قیمت گوشی شیائومی می 9 اعلام شد

قیمت گوشی شیائومی می 9 اعلام شد.

گوشی شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) – دستاورد جدید شرکت شیائومی- دستگاه فوق العاده‌ای است. این محصول صفحه نمایش بزرگی دارد و همچنین قابلیت‌هایی حرفه‌ای دارد. به علاوه، به زودی در سرتاسر اروپا نیز عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی شیائومی می 9

شیائومی پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2019، قیمت‌های رسمی این گوشی را اعلام کرد.

قیمت این گوشی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، بسته به بازار مورد نظر متفاوت است. ولی به صورت متوسط در اروپا، بین 449 الی 469 یورو قیمت خواهد داشت که تقریبا نصف قیمت اعلام شده برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 است.

مدل اصلی شیائومی می 9، به پردازنده  Snapdragon 855 مجهز است. اما قیمت نسخه‌ای از دستگاه با پردازنده Snapdragon 845 ، تقریبا 100 یورو ارزان‌تر خواهد بود. گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 نیز به پردازنده Snapdragon 85 مجهز است ولی قیمتی دو برابر قیمت اعلام شده شیائومی می 9 دارد.

جدای از مشخصات داخلی، محصول جدید شیائومی به سه دوربین پشتی مجهز است. یکی از این سه دوربین، 48 مگاپیکسل است که رزولوشن تصویر فوق العاده‌ای است. با چنین قابلیتی، این دستگاه قطعا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای عکاسی در نور کم محسوب خواهد شد.

دوربین دیگر این گوشی مجهز به لنز تلفوتو 12 مگاپیکسلی است و دوربین دیگر 12 مگاپیکسل بوده و به لنز واید مجهز است. با وجود لنز واید، زاویه دید دوربین بازتر شده و میزان بیشتری از محیط در داخل کادر عکس قرار می‌گیرد.

شیائومی می 9 همچنین به صفحه نمایش AMOLED  6.39 اینچی، سیستم عامل Android 9 Pie، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده داخل صفحه نمایش و باتری 3300  میلی آمپری مجهز است. این دستگاه از سیستم شارژ بدون سیم20W نیز پشتیبانی می‌کند که فعلا سریع‌ترین تکنیک شارژ محسوب می‌شود.

تاریخ عرضه شیائومی می 9 هفته آینده طی کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا، اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا