متا

فیسبوک؛ محبوب‌ترین اپلیکیشن‌نویس ۲۰۱۸

با توجه به آمار Sensor Tower، فیسبوک موفق شده تا در فصل چهارم سال ۲۰۱۸ عنوان محبوب‌ترین سازنده اپلیکیشن را به خود اختصاص دهد.

اپلیکیشن‌ فیسبوک بیشتر از ۸۰۰ میلیون بار نصب شده‌. جالب اینکه نزدیک ۷۰۰ میلیون بار آن در پلی‌استور اندروید بوده است. یکه‌تاز اپ‌استور اپل هم گوگل است! در همین بازه سه‌ماه اپلیکیشن گوگل ۲۰۰ میلیون بار در اپ‌استور نصب شده است.

کمپانی Sensor Tower آماری از ۲۰ شرکت اول دنیا را جمع آوری کرده که بیشترین میزان نصب اپلیکیشن را داشته‌اند. این ۲۰ شرکت از ۱۰ کشور مختلف جهان هستند و در صدر این لیست شرکت‌های فیسبوک، گوگل، وودوو، بایت دنس و تنسنت دیده می‌شوند.

نکته دیگری که از این آمارها به چشم می‌خورد این است که فقط اپلیکیشن تنسنت و گروه علی‌بابا است که بیشتر روی آی‌او‌اس نصب شده‌اند و ۱۸ مورد بعدی آمار نصب بیشتری روی اندروید دارند. همچنین این آمار نشان می‌دهد کاربران آیفون و آیپد علاقه‌ای به اپلیکیشن فیسبوک ندارند و آن را خیلی کمتر از انتظار نصب کرده‌اند.

بهترین سازندگان اپلیکیشن

همانطور که در تصویر بالا تماشا می‌کنید آمریکا با ۶ اپلیکیشن و چین با ۵ اپلیکیشن به ترتیب اول و دوم هستند و فرانسه با ۲ اپلیکیشن در جایگاه کشور سوم قرار دارد.

منبع
notebookcheck

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا