اپل

درآمد برنامه نویسان اپل : 120 میلیارد دلار

درآمد برنامه نویس اپل برای این شرکت بسیار مهم ست  چراکه بخش عمده درآمد این شرکت وابسته به درآمد برنامه نویسان اپل است.

به همین دلیل هم هست که  این شرکت  در حال تدارک یک کمپ مخصوص برنامه نویسان و کارآفرینان زن در کوپرتینو است.

11 شرکت فعال در حوزه توسعه اپلیکیشن که همگی توسط موسسان زن ایجاد شده‌اند، به این کمپ دعوت شده‌اند.

در طول این کمپ قرار است برنامه‌های مختلفی از جمله جلسات و کارگاه ها با حضور کارمندان اپل برگزار شود و این شرکت قرار است از این فرصت استفاده کرده وارقام جدید مربوط به درآمدهای فروشگاه App Store را اعلام کند.

از زمان ایجاد App Store تا کنون، اپل به برنامه نویسان فعال در این سرویس‌ حدودا 120 میلیارد دلار پرداخت کرده که نشان می‌دهد درآمد کلی این سرویس بیشتر از این رقم بوده است.

مرتبط : ترندهای برنامه نویسی در سال 2019

درآمد App Store تا کنون رشد زیادی داشته و در طول 12 ماه گذشته، برنامه نویسان این سرویس بیش از 30 میلیارد دلار درآمد داشته‌اند.

طبق گزارش اپل در ژوئن 2018 و طی کنفرانس WWDC ، اپ استور حدود 20 میلیون برنامه نویس رسمی داشته که تا به آن زمان 100 میلیارد دلار درآمد داشته‌اند. در این کنفرانس همچنین اعلام شد که اپ استور 500 میلیون بازدید کننده در هفته دارد.

البته لازم به ذکر است که اپل تنها در‌آمد مستقیم از اپ استور را اعلام کرده مانند مواردی همچون دانلود‌های پولی، خریدهای داخل برنامه و هزینه‌های اشتراک. برنامه نویسان همچنین می‌توانند از طریق تبلیغات و دریافت اشتراک، درآمدهای بیشتری نیز کسب کنند.

شرکت‌هایی که به کمپ اپل کدعوت شده‌اند عبارتند از: Bites، Camille، CUCO، Lembrete de Medicamento، Deepr، D’efekt، Hopscotch، LactApp، Pureple،  Statues of the La Paz Malecón و WeParent and Seneca Connect. هر سه ماه یک بار، یک دوره از این کمپ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا