اپل

آیپد ۲۰۱۹ در چهار مدل عرضه می‌شود

کد لورفته از آی او اس ۱۲.۲ این اطلاعات را فاش کرد

اپل هیچ‌گاه نمی‌گوید چه محصولی در دست ساخت دارد اما حالا از طریق آی او اس ۱۲.۲ می‌دانیم احتمالا چهار آیپد ۲۰۱۹ اپل در راهند.

از مدت‌ها پیش شایعاتی راجع به عرضه نسل هفتم آیپاد تاچ منتشر شده بود و البته اخبار زیادی هم در رابطه با معرفی احتمالی آیپد مینی 4 و آیپد 2019 توسط اپل شنیده بودیم.

حال «استیو تراتون» برنامه نویس معروف در اکانت توییتر خود پستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد یک قطعه کد در نسخه بتا آی او اس 12.2 به آیپاد تاچ جدید و چهار آیپد 2019 اپل اشاره دارد.

از آنجایی که هر آیپد در دو نسخه وای‌فای و سلولار عرضه می‌شود، تراتون احتمال می‌دهد اپل قصد دارد آیپد مینی 5 و یک آیپد جدید دیگر را معرف کند.

آیپد 2019

تراتون در ادامه پست خود گفته که این دو آیپد هیچکدام به تکنولوژی فیس آیدی مجهز نیستند و یکی از آیپدها با نمایشگر 9.7 اینچی عرضه می‌شود. این اطلاعات با اخبار گذشته ما درباره اینکه سازمان EEC اسنادی راجع به آیپدهای جدید اپل منتشر کرده کاملا تطابق دارد. همچنین یک سری احتمال هم وجود دارد که آیپد های 2019 اپل به نمایشگرهای 10 اینچی، یو اس بی C و فیس آیدی مجهز باشند.

 

بازگشت آیپاد

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تراتون متوجه شده که اپل قصد معرفی نسل هفتم آیپاد تاچ را هم دارد.

نسل ششم آیپاد تاچ در حال حاضر به نمایشگر ال سی دی 4 اینچی و چیپست A8 اپل مجهز است و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی فیس تایم نیز در جلوی آن قرار دارد.

تراتون می‌گوید که بر اساس کدهای یافت شده در آی او اس 12.2 آیپاد تاچ جدید به تکنولوژی فیس آیدی مجهز نخواهد بود. البته در گذشته هم شایعاتی به گوشی می‌رسید که ظاهرا اپل می‌خواهد آیپاد تاچ جدید را با نمایشگر بزرگتر و حسگر اثر انگشت روانه بازار کند.

آیپاد تاچ 7

اولین نسل آیپاد تاچ سال 2007 با صفحه نمایش 3.5 اینچی عرضه شد که روی آن لنز دوربین قرار داده نشده بود. در مدل‌های بعدی این دیوایس هم تنها مودم وای‌فای برای اتصال به اینترنت به کار گرفته شد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا