سامسونگ

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ وارد ایران شد

شرکت سامسونگ ایران امروز در نشستی با اهالی رسانه و فعالان حوزه فناوری، نسل جدید نمایشگر تعاملی خود را معرفی کرد.

نمایشگر تعاملی Flip که با فاصله‎ای کم از بازارهای جهانی وارد ایران شده است، با قابلیت‏ها و نوآوری‏های جدید خود امکان عرضه ایده‏ها و تعامل گسترده‏تر را میان شرکت کنندگان در نشست‏های کاری فراهم می‏کند.
در این نشست دوستانه که با حضور نمایندگان رسانه‏ های حوزه فناوری و مدیریت در دفتر مرکزی سامسونگ ایران برگزار شد، فرزین شریعتی، مدیر ارشد راهکارهای سازمانی سامسونگ گفت: «سامسونگ در حوزه نمایشگرهای حرفه‌ای جایگاه خیلی تثیبت‌ شده‌ای دارد و مدت‌هاست به عنوان برترین برند عرضه نمایشگرهای حرفه‌ای در سطح جهانی و بازارهای ایران شناخته شده، محصولات ما در مکان‌های مختلفی مثل هتل‌ها، رستوران‌ها، پاساژها و مراکز خرید استفاده می‌شود. به تازگی هم محصولات کاربردی و نوآورانه‌ای مثل Cinema Onyx و ویدئو وال‌های باریک ۱.۷ میلی‌متری را طراحی و عرضه کرده‌ایم».

او استفاده از Flip را راهکاری بسیار تاثیرگذار برای افزایش بهره‎وری در همفکری و ایده‏پردازی شرکت‏های صنعتی، تجاری و کسب و کارهای اینترنتی توصیف کرده و افزود: «نمایشگر تعاملی Flip یکی از محصولات کم‌نظیر و نوآورانه سامسونگ است که با تشخیص نیاز کسب‌وکارها و با هدف بالا بردن راندمان جلسات همفکری و تصمیم‌گیری طراحی شده است».

نمایشگر تعاملی سامسونگ
در ادامه این مراسم طناز رحیمی‌، مدیر بازاریابی راهکارهای سازمانی سامسونگ با اشاره به تحقیقات این شرکت پیش از طراحی نمایشگر تعاملی Flip گفت: «سامسونگ به مدت سه سال بر روی ۷۰۰ نفر از ایده‌پردازان و گروه‌های مختلف تحقیقات نیازسنجی را انجام داد که نتایج جالبی را به همراه داشت. بر اساس این تحقیقات ۹۵ درصد افراد جلسات رودررو را بهترین نوع جلسه می‌دانند، ضمن اینکه از کاغذ و قلم به عنوان اصلی‌ترین ابزار برگزاری جلسه یاد شده است. امکان اشتراک‌گذاری ایده‌ها و قابلیت دسترسی به تمامی اطلاعات ارائه شده در جلسه دیگر نیازهای عنوان شده است».
پیمان علیزاده، مدیر ارائه راهکارهای سازمانی سامسونگ در مورد قابلیت‌های نمایشگر تعاملی Flip گفت: « ما قبل از این در سری نمایشگرهای حرفه‌ای خود تخته‌های E-Board را داشتیم که قابلیت‌ تاچ صفحه نمایش را داشت، اما با تحقیقاتی که انجام شد نیاز بود تا نمایشگری طراحی و عرضه شود که قابلیت‌های تعاملی داشته باشد، بتوان به راحتی آن را حمل کرد، امکان ارتباط به سایر دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ و گوشی را داشته باشد و ضمن اینکه از نمایشگر باکیفیتی بهره ببرد».

جلسه‎ای مدرن و سازنده

ماهیت کسب‏وکارهای امروزی و سرعت تحولات باعث شده نیاز به جلسات آنی و بدون برنامه‎ریزی تا حد زیادی افزایش پیدا کند. به این ترتیب ساده بودن برگزاری یک جلسه کاری و همفکری و در عین حال امکان استفاده از بهترین قابلیت‎ها و روش‎های مدرن برای عرضه و بررسی ایده‏های مختلف‏ به یک ضرورت تبدیل شده است.
نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ دقیقا پاسخی به همین نیاز کسب‏وکارهای امروزی است. این محصول با صفحه نمایش لمسی و اندازه 55 اینچی خود، به راحتی قابل استفاده در اتاق‏های جلسات با هر اندازه بوده و امکان ارائه مالتی مدیا و برگزاری جلسه در هر جایی از شرکت را فراهم می‎کند.
علاوه بر این امکان چرخش این نمایشگر و استفاده از آن در هر دو حالت عمودی و افقی، آن را به ابزار ایده‎آل برای بررسی و ارائه هر ایده و موضوعی تبدیل می‎کند. صفحه نمایش لمسیFlip دارای رزولوشن اولترا اچ‏دی (UHD) است و این یعنی همه تصاویر و جداول و نمودارهای شما با کیفیت بالا و جزییات کامل برای همه اعضای جلسه نمایش داده خواهد شد.
پایه ویژه Flip نیز به نحوی طراحی شده که نه تنها امکان جابجایی راحت آن را فراهم کرده، بلکه دسترسی به پورت‎های ورودی و خروجی مثل HDMIو USB را بسیار ساده کرده است.

تخته جادویی

نمایشگر تعاملی سامسونگ

با استفاده از نمایشگرهای تعاملیFlip سامسونگ می‏توانید فایل‏های ارائه خود را با فرمت‏های معمول مانند پی‏دی‏اف، ورد یا پاورپوینت روی نمایشگر باز کرده و سپس با استفاده از قلم هرگونه نکته یا توضیحی را روی تصویر بنویسید. قلم این نمایشگر با دو سر باریک و ضخیم طراحی شده که می‎توانید رنگ و نوع نوشتن با هرکدام را بصورت جداگانه تنظیم کرده و مثلا از یک سر برای نوشتن و از سر دیگر برای هایلات کردن مطلب استفاده کنید.
مطالب و فایل نهایی جلسه که حاوی نظرات همه حضار و نتیجه‌گیری‎ها است را می‎توانید به روش‎های مختلف مانند ایمیل، پرینت مستقیم، اشتراک‎گذاری روی شبکه و یا ذخیره مستقیم روی USB با دیگران به اشتراک بگذارید.

حافظه و محافظ جلسه

روند ایده‎پردازی غالبا بیش از یک جلسه به طول می‏انجامد. داشتن تصویری کامل از آنچه در جلسه قبلی گذشته و نتایج حاصل، می‏تواند کمک بسیار زیادی به این روند کند. نمایشگر Flip بصورت خودکار تمام روند هر جلسه را ذخیره می‎کند که در جلسه بعد می‏توان با مشاهده فایل جلسه قبلی، مذاکرات را از همان نقطه رها شده، ادامه داد.
این نمایشگر همچنین به شما امکان می‎دهد برای فایل جلسات خود یک رمزعبور تعریف کرده و لذا از دسترسی دیگران به اطلاعات آن جلسه و یا تغییر در محتوای فایل جلوگیری کنید. برای اطمینان بیشتر همچنین می‏توانید مشخص کنید که فایل موردنظرتان در یک تاریخ مشخص از حافظه دستگاه پاک شود.
به طور خلاصه می‌توان از نمایشگر Flip سامسونگ به عنوان یک نمایشگر تعاملی لمسی با برخورداری از فناوری نوشتن با قلم نام برد که علاوه بر امکان اتصال راحت همه حاضرین در جلسه با ابزارهای همراه‌شان همچون کامپیوتر شخصی و موبایل به نمایشگر و ایجاد امکان تعامل لمسی بر روی برنامه‌های در حال پخش، قابلیت نوشتن نظرات افراد بر روی محتوای در حال نمایش و امکان اشتراک‌گذاری به لحظه آنها از طریق ایمیل، پرینت و یا ذخیره‌سازی در حافظه‌های جانبی را فراهم کرده و فرایند جدیدی را برای نوآوری در جلسات همفکری به ارمغان می‌آورد.

مرتبط : افتتاح فروشگاه موبایل سامسونگ در پایتخت

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا