بازی

بازی واقعیت مجازی Ace Combat 7 برای پلی استیشن

همانطور که در خبرهای گذشته اعلام شد، بازی واقعیت مجازی Ace Combat 7 به تازگی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده است.

البته نسخه واقعیت مجازی این بازی تنها برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن منتشر شده و خبری از نسخه ایکس‌باکس یا کامپیوتر این بازی نیست.

البته بر روی کاور فیزیکی بازی واقعیت مجازی Ace Combat 7 این جمله نوشته شده است: «نسخه واقعیت مجازی این بازی را ابتدا بر روی پلی‌استیشن4 بازی کنید.

مراحل واقعیت افزوده این بازی فعلا تا پایان  2018 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهند شد.»

مرتبط: بازی‌های محبوب واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۸

حال از این جملات می‌توان برداشت کرد محتوای واقعیت افزوده این بازی احتمالا در آینده نزدیک یعنی بعد از اتمام ژانویه برای هدست‌های واقعیت افزوده کامپیوتر از جمله اکولوس ریفت و Vive عرضه خواهند شد.

این رویه در گذشته برای بازی‌های Rez Infinite و Batman: Arkham VR هم مشاهده شده بود. همچنین مشابه این جملات که در بالا به آن اشاره کردیم بر روی کاور بازی Borderlands 2 VR هم دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد به زودی این بازی هم بر روی دیگر پلتفرم‌ها قابل اجرا شود.

این مسئله می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این بازی باشد. حتی اگر تنها چند مرحله کوتاه از این بازی برای نسخه ویندوزی منتشر شود، در صورتی که کاربران ویندوزی زیادی از آن استقبال کنند احتمال دارد مراحل بیشتری به نسخه ویندوزی این بازی اضافه شود و حتی شرکت سازنده تصمیم بگیرد ورژن کامل این بازی را برای هدست‌های واقعیت مجازی ویندوزی عرضه کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا