تکنولوژیموبایل

نمونه عکس‌های لنوو Z5s

تصاویر بی‌نظیری که با پرچمدار جدید لنوو گرفته شده‌ است

در حالی که منتظر هستیم تا لنوو Z5s به صورت رسمی در 27 آذر رونمایی شود، حالا نمونه‌ای از عکس‌های گرفته شده با این محصول منتشر شده است. باید بدون تعارف گفت این تصاویر بی‌نظیر هستند. این سه تصویر توسط Chang Cheng (یکی از مدیران لنوو) منتشر شده است. همانطور که در امضا تصاویر می‌بینید حالت هوش مصنوعی دوربین فعال بوده و احتمالا کمک زیادی به خلق این تصاویر کرده است.

تصاویری که در بالا می‌بینید در Weibo منتشر شده. دو تصویر در حالت پرتره گرفته شده است و دیگری هم احتمالا با HDR هوشمند گرفته شده. از همین نمونه‌ها می‌شود نتیجه گرفت که کیفیت دوربین این موبایل 16 مگاپیکسل است. زیرا ابعاد عکس اصلی 4608 در 3456 هستند. مشخص است که دقت این دوربین برای تشخیص لبه‌های سوژه فوق‌العاده است و همچنین رنج دینامیکی بسیار خوب و تفکیک رنگ هم بسیار دقیق است.

کیفیت عکس‌هایی که به لنوو Z5s نسبت داده شده به قدری خوب است که نمی‌شود باور کرد! احتمال‌هایی وجود دارد که عکس پس از گرفته شدن دستکاری شده باشد و یا اصلا با یک دوربین حرفه‌ای گرفته شده و با نام Z5s منتشر شده! اگر این احتمالات را در نظر نگیریم و فرض را بر حقیقت بگذاریم، لنوو Z5s یک رقیب جدی برای همه پرچمداران فعلی خواهد بود. این موبایل احتمالا با پردازنده اسنپ‌دراگون 678 به بازار عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا