استارتاپ

شکایت سه شرکت از اسنپ

نامه سرگشاده به دو وزیر و دو معاون رییس جمهور

مدیران سه شرکت تپسی، الوپیک و ماکسیم در نامه سرگشاده‌ای خطاب به دو وزیر و دو معاون رییس جمهور با شکایت از اسنپ نسبت به آنچه آن را انحصار اسنپ در فضای کسب و کار حمل و نقل آنلاین ایران نامیدند اعتراض کرده‌اند.
در این نامه که یک نسخه از آن در اختیار آی تی ایران قرار گرفته به این اشاره شده که اسنپ با هدف ایجاد انحصار و خارج کردن رقبا از دور رقابت نصب نرم‌افزارهای رقیب را در تلفن‌های همراه  کاربران راننده خود بررسی می‌کند و در صورت شناسایی نرم‌افزار رقیب بر بستر تلفن ایشان کاربر را برای ادامه استفاده از خدمات اسنپ ملزم به حذف نرم‌افزارهای رقیب می‌کند. این در حالی است که این رانندگان هیچ رابطه استخدامی با این شرکت نداشته‌‌اند و تنها کاربر این نرم‌افزارها هستند.

مرتبط: دفاع از انحصار اسنپ در شورای رقابت

شورای رقابت اسنپ را جسورتر کرد

در بخش دیگری از این نامه آمده است:
اسنپ در قرارداد خود با رانندگان بر عدم وجود هرگونه رابطه کاری و استخدامی فی مابین تاکید می‌کند و رانندگان را تنها کاربر نرم‌افزار معرفی کرده لیکن جای تعجب است که که در خصوص وضع محدودیت بر کاربران راننده به ناگاه تغییر موضع می‌دهد.
در نامه همچنین به شکایت تپسی از اسنپ در شورای رقابت اشاره شده شکایتی که شورای رقابت آن را رد کرد. بر اساس این نامه بعد از این موضوع اسنپ جسورتر از قبل دامنه کنترل خود را افزایش و تمامی نرم‌افزارهای رقیب از جمله شرکت‌های ماکسیم، دینگ و … را هدف قرار داده است.
متن کامل نامه را ببینید :


mirziamov.ru

نوشته های مشابه

‫79 دیدگاه ها

  1. بازتاب: dark chocolate truffles
  2. Наша команда квалифицированных исполнителей проштудирована предлагать вам прогрессивные технологии, которые не только обеспечивают надежную безопасность от заморозков, но и подарят вашему жилищу современный вид.
    Мы функционируем с самыми современными составами, обеспечивая долгосрочный термин эксплуатации и замечательные выходы. Изоляция внешней обшивки – это не только экономия на обогреве, но и заботливость о окружающей природе. Энергоспасающие инновации, какие мы внедряем, способствуют не только зданию, но и поддержанию природы.
    Самое важное: Утепление загородного дома снаружи цены у нас стартует всего от 1250 рублей за квадратный метр! Это доступное решение, которое сделает ваш дом в действительный приятный уголок с минимальными издержками.
    Наши труды – это не только теплоизоляция, это созидание территории, в котором каждый элемент отражает ваш особенный стиль. Мы примем во внимание все ваши просьбы, чтобы преобразить ваш дом еще более гостеприимным и привлекательным.
    Подробнее на http://ppu-prof.ru/
    Не откладывайте занятия о своем ларце на потом! Обращайтесь к специалистам, и мы сделаем ваш домик не только более теплым, но и по последней моде. Заинтересовались? Подробнее о наших работах вы можете узнать на официальном сайте. Добро пожаловать в пространство благополучия и качественной работы.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا