اپلتکنولوژی

اجرای آزمایشی اسپاتیفای روی اپل واچ

طبق شواهد اسپاتیفای در حال اجرای آزمایشی اپلیکیشن رسمی خود بر روی اپل واچ است. گفته می شود تست کننده‌های نسخه بتای اسپاتیفای بر روی آی‌اواس دسترسی به این اپلیکیشن را هم پیدا کرده‌اند و گفته شده نسخه اولیه این برنامه تنها به کنترل پلی بک موزیک محدود شده است. به نظر می‌رسد اسپاتیفای به زودی نسخه اصلی اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ را منتشر می‌کند اما ظاهرا قرار نیست در حالت آفلاین به کاربران پرمیوم امکان دسترسی به موزیک‌هایشان را بدهد.

اسپاتیفای اپل واچ

در ویدیوی فاش شده دیروز، هیچ نشانه‌ای از پشتیبانی از حالت آفلاین دیده نمی‌شود و همین مسئله می‌تواند باعث ناامیدی کاربران اپل واچ که مدت‌هاست منتظر عرضه اپلکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ هستند باشد. گفته می‌شود اسپاتیفای اخیرا همکاری غیر رسمی اما نزدیکی با برنامه‌نویس اپلیکیشن «Snowy» داشته است. این برنامه‌نویس موفق شده کنترل موزیک‌های اسپاتیفای را به اپل واچ بیاورد. «اندرو چانگ» برنامه‌نویس این اپلیکیشن سال گذشته اعلام کرد اسپاتیفای از او خواسته که یک اپلیکیشن برای سیستم عامل اپل واچ طراحی کند و حالا نشانه‌هایی از حرف‌های او دیده می‌شود.

اسپاتیفای اپل واچ

اسپایتفای اپل واچ

طی یک سال گذشته، تعداد زیادی از اپلکیشن‌های معتبر از اپل واچ حذف شده‌اند. گوگل و آمازون هردو اپلیکیشن‌های مختص اپل واچ خود را حذف کردند و در ادامه هم اینستاگرام و توییتر چنین کاری انجام دادند. حال انتشار نسخه اپل واچ اسپاتیفای می‌تواند یک پیروزی جدید برای اپل محسوب شود. اسپاتیفای هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه رسمی این اپ اعلام نکرده اما سخنگوی اسپاتیفای در صحبت‌های خود با وبسایت د ورج گفت: «ما همواره در حال تست محصولات و سرویس‌های جدید هستیم اما در حال حاضر خبر خاصی برای اشتراک‌ گذاشتن  نداریم.»

منبع: د ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا