تکنولوژی

انتقاد اوباما از ترامپ به خاطر استفاده از آیفون

bبه نظر می‌رسد اصرار دونالد ترامپ بر استفاده از گوشی آیفون همچنان باعث ایجاد اظهارنظرهای بیشتری علیه وی شده است. خود ترامپ دربرابر این انتقادات بی اعتنا بود در حالی که خودش در سال ۲۰۱۶ بارها هیلاری کلینتون را به خاطر استفاده از ایمیل شخصی در هنگام وزارت مورد انتقاد قرار داده بود.  در تازه‌ترین اظهارات باراک اوباما در جریان یک سخنرانی در حمایت از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سنا ترامپ را به خاطر استفاده از آیفون مورد نکوهش قرار داد. 
خود اوباما که به رعایت شدید موارد امنیتی بسیار شهره بود در جریان یک سخنرانی انتخاباتی در میلواکی ایالت ویسکانسین به دورویی ترامپ در حمله به کلینتون و حالا بی توجهی به احتمال جاسوسی چینی‌ها شدیدا تاخت و گفت: آنها به ایمیل‌ها(ی کلینتون) اهمیتی نمی‌دادند اگر چنین بود الان باید فریادشان بلند بود که چینی‌ها دارند از طریق آیفون از رییس جمهور جاسوسی می‌کنند. آیفونی که حتی یک بار ( ترامپ) در زمین گلف جا گذاشت. 
اوباما از سناتور تامی بالدوین نامزد دموکرات‌ها در این ایالت حمایت می‌کند بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها او از رقیب خود سناتور Leah Vukmir حدود ۱۵ امتیاز جلوتر است.

مشبل

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا