تکنولوژی

آی پد پرو جدید اپل ۸ آبان رونمایی می‌شود

رویدادهای اپل برای معرفی محصولاتش هنوز برای سال ۲۰۱۸ به پایان نرسیده و این شرکت آنچنانکه انتظار می‌رفت قرار است در رویدادی که هشتم آبان برگزار می‌شود آی‌پد‌ پروهای جدیدش را معرفی کند.

اپل دعوتنامه‌ای برای رسانه‌ها فرستاده که در آن مشخص شده در این رروز در بروکلین نیویورک قرار راست شاهد آی‌پد‌پرو جدید باشیم.

این رویداد با شعار “there’s more in the making” ( چیزهای بیشتری در حال ساخت است ) برگزار می‌شود و اینکه اپل جایی به غیر از سالن استیو جابز در اپل پارک را – جایی که یک ماه قبل آیفونهایش را ارایه کرد –  برای معرفی محصولات جدیدش انتخاب کرده کمی عجیب است.

اپل دعوتنامه‌های منحصر به فردی را برای این رویداد ارسال کرده که به نظر می‌رسد تاکید روی نقاشی و طراحی روی آی‌پد دارد.

بر اساس پیش‌بینی ها احتمالا آی‌پد پرو جدید اپل دارای حاشیه کم و استفاده از Face ID به جای اثرانگشت برای ورود به سیستم است. همچنین آی‌پد‌پروهای جدید داراری پورت USB-C به جای لایتنینگ خواهند بود و در دو نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه می شوند.

این احتمال هم وجود دارد اپل  مک‌بوک ایر جدید با حاشیه کمتر و صفحه نمایش با رزولوشن بالای رتینا و همچنین مک مینی جدید را عرضه کند.

از نظر نرم‌افزار احتمالا اپل iOS 12.1 را عرضه خواهد کرد که فیس‌تایم گروهی و پشتیبانی از دو سیم کارت را به قابلیت‌های آیفون اضافه می‌کند.

منبع: The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا