تکنولوژی

اینستاگرام در آستانه تغییر

به نظر می رسد اینستاگرام قصد دارد روش سریع‌تری را برای مشاهده پست‌ها معرفی کند. اسکرین شات منتشر شده توسط یکی از کاربران توییتر نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال معرفی یک راه جدید برای مشاهده پست‌های مختلف است. در این روش جدید برای مشاهده پست‌ها پس از یکدیگر، به جای اسکرول کردن کافیست روی پست‌ها ضربه بزنید، دقیقا مانند ضربه زدن روی استوری‌ها.

شیوه جدید اینستاگرام

اینستاگرام هم در مصاحبه خود با تک کرانچ اعلام کرده که در حال آزمایش ضربه زدن بر روی پست‌ها است. سخنگوی اینستاگرام در اینباره می‌گوید: «تیم ما همواره در حال آزمایش روش‌های جدید برای ارتقاء و تسهیل تجربیات کاربران از این پلتفرم و نزدیک‌تر کردن کاربران به یکدیگر است.

در حال حاضر اینستاگرام در بخش ویدیوهای تصادفی که ممکن است مورد علاقه شما باشد (Videos You Might Like) از سیستم پخش اتوماتیک ویدیوها پس از یکدیگر استفاده می‌کند و پس از اتمام یک ویدیو مشاهده می‌کنیم کلیپ بعدی سریعا در پایین پخش می‌شود. البته این روش برای تصاویر خیلی قابل استفاده نخواهد بود چراکه مشخص نیست کاربر تا چه مدت قصد دارد به یک تصویر نگاه کند. بنابراین ضربه زدن روی تصاویر برای مشاهده پست‌های بعدی می‌تواند روشی عالی برای گشتن در میان پست‌ها مختلف اینستاگرام باشد.

منبع: تک کرانچ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا