تکنولوژی

32 میلیون دستگاه اندرویدی محروم از گوگل کروم

طبق برآوردها حدود 32 میلیون دستگاه اندرویدی به زودی قادر به اجرای اپلیکیشن مرورگر کروم نخواهند بود. طبق گفته‌های منابع مختلف قرار است رابط کاربری این مرورگر در سیستم عامل اندروید از نسخه 4.1 به 4.4 ارتقاء پیدا کند و این یعنی دیوایس‌هایی که از اندروید Jelly Bean استفاده می‌کنند دیگر قادر به اجرای این مرورگر نخواهند بود و تنها دیوایس‌های مجهز به اندروید کیت کت و بالاتر می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. اپلیکیشن گوگل کروم یبش از 1 میلیارد مرتبه بر روی دیوایس‌های اندرویدی نصب شده است.

گوگل کروم اندروید

طبق آخرین آمار منتشر شده، اندروید Jelly Bean که اندروید نسخه 4.1 تا 4.3 را تشکیل می‌دهد در حال حاضر بر روی 3.2 درصد از دیوایس‌های اندرویدی دنیا اجرا می‌شود. حال با توجه به اینکه تقریبا 1 میلیارد دیوایس اندرویدی در دنیا وجود دارد، تقریبا 32 میلین دیوایسی که به اندروید jelly مجهز هستند به زودی از استفاده از مرورگر کروم محروم خواهند شد. البته احتمال می‌رود بخش اعظمی از این 32 میلیون دیوایس به زودی برای بهره‌مندی از گوگل کروم سیستم‌عامل خود را حداقل یک پله ارتقاء دهند.

اندروید 4.1 Jelly Bean جولای سال 2012 برای کاربران اندروید منتشر شد. اولین نسخه پایدار گوگل کروم برای سیستم‌عامل اندروید نیز ژوئیه سال 2012 منتشر شد.

منبع: فون آرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا