تکنولوژی

سرفیس پرو 6؛ تبلتی فراتر از لپ‌تاپ

مایکروسافت نیمه شب گذشته تمام خط تولید سرفیس خود را به‌روز کرد و یک هدفون بی‌نظیر هم معرفی کرد. این بروزرسانی شامل سرفیس پرو 6، سرفیس لپ‌تاپ 2، سرفیس استودیو 2 بود و کنار آنها هم یک سرفیس هدفون معرفی شد.

سرفیس پرو 6

اولین نکته‌ای که درباره سرفیس پرو 6 انسان را هیجان‌زده می‌کند رنگ مشکی مات آن است. سرفیس پرو شاید موفق‌ترین عضو در این خانواده خوش نام باشد که تقریبا شش سال از تولد اولین نسخه آن می‌گذرد.

قیمت سرفیس پرو 6 از 899 دلار شروع می‌شود و از بیست‌وچهارم مهر (شانزدهم اکتبر) وارد بازار خواهد شد. این دستگاه فوق‌العاده از یک پردازنده اینتل نسل هشتم بهره می‌برد که سرعت بسیار بالا و مصرف بسیار پایینی دارد. گفته می‌شود سرفیس پرو 6 می‌تواند تمام روز بدون نیاز به شارژ روشن بماند. این نسخه جدید صفحه‌نمایشی 12.3 اینچی با قابلیت لمسی دارد و همچنین یک ترابایت فضای ذخیره سازی در آن تعبیه شده است.

این تبلت بی‌نظیر فقط 700 گرم وزن دارد و سیستم خنک کننده با مایع جدیدی در آن طراحی شده تا گرما را به سرعت کاهش دهد و کاربر اصلا متوجه گرم شدن دستگاه یا صدای فن آن نشود. سرفیس پرو 6 از نسخه قبلی خود 67 درصد سریع‌تر شده است و می‌تواند با یک بار شارژ بیشتر از 13 ساعت روشن بماند.

جالب است بدانید این تبلت پر طرفدار با قابلت‌هایی که دارد موفق شده آمار رضایت بی‌نظیری داشته باشد. بر اساس آمارها 99 درصد از کسانی که سرفیس پرو را خریده‌اند از این محصول رضایت کامل داشته‌اند و این سطح رضایت از یک محصول بسیار کم‌نظیر است.


منبع: Cnet

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا