تکنولوژی

تقدیر مدیرعامل مخابرات از روابط عمومی به خاطر ثبت برند

به نظر می‌رسد بحث برند و برندینگ برای شرکت مخابرات اهمیت ویژه‌ای یافته چراکه مدیرعامل مخابرات طی نامه‌ای به روابط عمومی این شرکت از ثبت برند مخابرات تمجید کرده است.

مجید صدری در نامه‌اش به روابط عمومی شرکت مخابرات می‌نویسد که ثبت برند مخابرات در سال 1397 یکی از ماندگارترین اقدامات روابط عمومی این شرکت محسوب می‌شود.

با توجه به نامه تقدیر مدیرعامل به نظر می‌رسد تاکنون برند مخابرات ایران توسط مدیران قبلی این شرکت اصلا ثبت نشده بود و این کمی عجیب به نظر می‌رسد که شرکتی بعد از 47 سال برند خودش را ثبت کرده است اما به هر حال  همین که بالاخره کسی در این مجموعه به فکر ثبت برند این شرکت با قدمت افتاده حرکت مهمی است و شاید همین عامل تشویق مدیرعامل بوده است. 

شرکت مخابرات ایران در سال  1350 از ادغام شرکت سهامی تلفن و امور تلگراف تاسیس شد. طراحی آرم این شرکت در همان دهه 50 در بین دانشجویان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به مسابقه گذاشته شده و در سال 1354 در میان طرح‌های عرضه شده طرح یک دانشجوی طراحی صنعتی به نام رحمان پارسا پذیرفته شد که تاکنون نیز به عنوان آرم این شرکت باقی مانده است. رحمان پارسا مدت 10 سال کارمند شرکت مخابرات بود و بعد در سال 1362 در سن 35 سالگی بر اثر سکته قلبی در گذشت.

متن نامه تقدیر مدیرعامل به روابط عمومی را در زیر می‌بینید :

نامه تشکر رییس مخابرات به روابط عمومی به خاطر ثبت برند شرکت

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا