تکنولوژی

قابلیت جدید گوگل مپ، انتخاب راحت‌تر رستوران‌

آیا شما هم جزو آن دسته افراد هستید که همیشه در پیدا کردن یک رستوران و یا  کافه مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دردسر دارید؟ گوگل به همین منظور قابلیت جدیدی مشابه Yelp معرفی کرده که کار را برای انتخاب بهترین رستوران آسان‌تر می‌کند.

از روز چهارشنبه، کاربران گوگل مپ می‌توانند رستوران‌های محتلف را از روی نقشه انتخاب کرده و به لیستی اضافه کنند و به راحتی آن لیست را از طریق گروه‌های ساخته شده در پلت فرم‌های مختلف پیغام رسانی با دیگران به اشتراک بگذارند. دیگر افراد حاضر در گروه نیز می‌توانند به ایده‌ها، پیشنهادات و آپشن‌های ارائه شده رای بدهند و یا مکان مورد علاقه خود را نیز به لیست اضافه کنند. این قابلیت همگی از داخل برنامه گوگل مپ در دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس قابل دسترس خواهد بود.

این قابلیت در آخرین نسخه به روز رسانی گوگل مپ عرضه شده است. بعد از دانلود و نصب آخرین نسخه این برنامه، با انتخاب یک مکان و  long-pressing  روی آن  می‌توان آنجا را به لیست مورد نظر اضافه کرد. دیگر اعضای گروه نیز می‌توانند با انتخاب گزینه‌های “thumbs up یا thumbs down به آن مکان رای مثبت و یا منفی دهند و به عنوان دیگر به برگزاری دورهمی و مهمانی در آنجا رای دهند.

مطلب مرتبط: 

اضافه شدن زبان فارسی به گوگل مپ

امکان به اشتراک گذاری میزان باتری موبایل در گوگل مپ

قابلیت جذاب گوگل مپ برای پیاده روی

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا