تکنولوژی

معرفی شارژر وایرلس جدید شرکت بلکین

شرکت «بلکین» به تازگی یک شارژر وایرلس معرفی کرده که مشابه AirPower اپل است ( که وضعیت نامعلومی دارد و برخی معتقدند که اپل آن را کنار گذاشته )  قادر است به صورت همزمان 3 دیوایس اپل را شارژ کند. این داک شارژر وایرلس که «Boostup» نام دارد، به دو پنل وایرلس برای شارژ کردن آیفون و اپل واچ مجهز شده و همچنین یک پورت یواس‌بی نوع A هم روی این شارژر جود دارد که از آن برای شارژ کردن دیوایس سوم مثلا کیس شارژر ایرپاد استفاده می‌شود.

شارژر وایرلس بلکین

این شارژر برق 7.5 وات Qi را برای تمامی آیفون‌های مجهز به سیستم شارژ وایرلس منتقل می‌کند. ضمنا برای اپل واچ و پورت یواس‌بی هم برق 5 وات را منتقل می‌کند. این دیوایس توسط یک آداپتور 45 واتی روشن می‌شود.

این دیوایس در حالی معرفی شده که شارژر وایرلس «ایرپاور» اپل نتوانست طبق برنامه ریزی شرکت اپل عرضه شود و گزارش‌ها نشان می‌دهند اپل هنوز در طراحی این شارژر با مشکل روبرو است. گفته می‌شود یکی از مشکلات اصلی این شارژ گرم شدن بیش از حد آن است. با اینکه شارژر وایرلس شرت بلکین به اندازه شارژر ایرپاور اپل راحت و استفاده از آن اسان نیست اما قادر است تا حدود زیادی شما را از دردسرهای شارژ کردن شبانه چند دیوایس به‌صورت همزمان خلاص کند.

شارژر پاورهاوس بلکین

شرکت بلکین ضمنا نسخه جدید داک شارژر «پاورهاوس» خود را با یک چک لایتنینگ سنتی‌تر هم معرفی کرده است. این مدل در صورتی که دوست ندارید آیفونتان را مسقیما روی پد شارژر وایرلس بخوابانید می‌تواند گزینه خوبی باشد.

شارژر وایرلس جدید شرکت بلکین از دسامبر امسال و با قیمت 159.99 دلار عرضه خواهد شد و شارژر مدل پاورهاوس هم از نوامبر و باقیمت 99.99 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: د ورج

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا