تکنولوژی

ارسال تصاویر گیف در دایرکت مسیج اینستاگرام

شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی گیفی-Giphy- اخیرا به همراه اینستاگرام اعلام کرده‌اند که قرار است در پروژه‌ای مشترک، امکان ارسال تصاویر گیف-Gifs- را در دایرکت مسیج‌های اینستاگرام امکان پذیر کنند.

کاربران اینستاگرام از این به بعد می‌توانند در قسمت دایرکت مسیج‌های خود، گزینه ارسال گیف را انتخاب کرده و برای دوستان خود، گیف مورد نظر را ارسال کنند. با انتخاب گزینه ارسال گیف در قسمت دایرکت مسیج، کاربر می‌تواند علاوه بر دسترسی به گیف‌های تِرند و به روز شده، گیف مورد نظر خود را جستجو هم بکند. در این قسمت همچنین گزینه «رندوم» نیز وجود دارد که با انتخاب آن یک گیف به صورت رندوم ارسال می‌شود.

شرکت گیفی سال‌هاست که امکان استفاده از گیف‌ها را برای برنامه مختلف اجتماعی ارائه کرده مانند توییتر، واتسپ، اسنپ چت و Slack. در اینستاگرام نیز مدت‌هاست که امکان ارسال تصاویر متحرک از طریق Story Stickers ارائه شده که این تصاویر در بالای قسمت Story اضافه می‌شود. به همین دلیل این قابلیت عملا تغییر چندان جدیدی محسوب نمی‌شود.

گیفی همچنین اعلام کرده که امکان جدیدی را اضافه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانند به دیگر گیف‌های منتشر شده توسط یک سازنده تایید شده گیف، با کلیک قسمت «More from ‌Creator» دسترسی پیدا کنند.

این قابلیت در آخرین نسخه اینستاگرام در هر دو پلت فرم اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا