تکنولوژی

باتری کوچکتر آیفون XS در مقایسه با آیفون X

اپل در رویداد معرفی آیفون‌هایش اشاره‌ زیادی به جزییات مشخصات این آیفون‌ها نکرد اما بعد این مشخصات روی سایت این شرکت منتشر شد. 
در واقع اپل به خاطر قوانین رگولاتوری مجبور به انتشار این مشخصات روی سایت خودش هست. چیزی که از این اطلاعات می‌توانیم بفهمیم مقایسه باتری و میزان RAM آیفون‌های جدید و قدیم با هم است. 

باتری آیفون XR

بر ساس تست اپل آیفون XR دارای طولانی‌ترین زمان استفاده از باتری در میان آیفون‌های معرفی شده است. آیفون Xs Max نیز دارای بزرگترین باتری در میان تمام آیفون‌هاست. باید در نظر داشت که آیفون XR دارای صفحه نمایش با رزولوشن پایین است و به همین دلیل بر آیفونی با باتری بزرگتر در عمر باتری غلبه می‌کند. 

جدول مقایسه مشخصات آیفون‌های ۲۰۱۸

آیفون‌های جدید دارای  ۴ گیگابایت RAM هستند آیفون ۱۰ و آیفون ۸ دارای ۳ گیگابایت RAM بودند ( آی پد پروی فعلی اپل نیز دارای ۴ گیگابایت RAM هستند ) . بسیاری از پرچمداران اندرویدی امروز این عدد را پشت سر گذاشته‌اند و به رم‌های ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت هم رسیده‌اند. اما iOS همیشه در زمینه بهره‌وری بیشتر با عدد کمتر زبانزد بوده است. به همین دلیل خریداران آیفون XR با رم ۳ گیگابایتی نباید نگران باشند. چنانچه دارندگان آیفون ۱۰ و ۸ هم شکایتی بابت RAM نداشته‌اند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا