تکنولوژی

انتشار تبلیغ مفهومی از مدل جدید آیفون 6.1 اینچی

آیفون 6.1 اینچی که قرار است هفته دیگر رونمایی شود، پتانسیل این را دارد که به پر‌فروش‌ترین محصول اپل تبدیل شود و تبلیغات، سهم مهمی از به تحقق پیوستن این هدف را دارند. با همین هدف، یک هنرمند گرافیک آرت موفق شده تبلیغی مخصوص تلویزیون خلق کند که در آن این محصول آینده بزرگ و نسبتا ارزان اپل معرفی می شود.

فیلم این تبلیغ را در ادامه ببینید.

این تبلیغ، از سبک معمول اپل استفاده می‌کند: آیفونی که مقابل یک پشت زمینه سفید حرکت می‌کند و آهنگ تاثیر گذاری نیز در طول فیلم پخش می‌شود.

این هنرمند که خود را Lee gungho معرفی کرده، تبلیغ آیپد پرو 2018 را نیز به صورتی در ویدیوی خود میکس کرده که اپل هرگز به ذهنش خطور نمی‌کرد.

انتشار اطلاعات زیادی درباره آیفون 9

تمام مدل‌های آیفون سال 2018 قرار است مشابه با آیفون 10 باشند. مدل 6.1 اینچی نیز که در این تبلیغی مفهومی به آن اشاره شده، ظاهرا با قیمتی بسیار ارزان‌تر از مدل‌های 6.5 و 5.8 اینچی دیگر معرفی می‌شود زیرا برخلاف دیگر مدل‌ها که صفحه نمایش OLED دارند، صفحه نمایش LCD دارد. درمورد دیگر تغییرات معرفی شده در تبلیغ، می‌توان به رم کمتر و همچنین قیمت کمتر این مدل اشاره کرد. به علاوه این مدل ممکن است همراه با پردازنده جدید Apple A12 اختصاصی اپل همراه نشود و همچنین قابلیت لمس سه بعدی نیز ندارد.

با این وجود، حضور قابلیت «بدون حاشیه – Edge Free-» می‌تواند قیمت این مدل را بین 600 تا 700 دلار بالا ببرد. اپل همچنین قرار نیست در ارزان‌ترین مدل، همه قابلیت‌های هیجان انگیز را حذف کند مثلا این مدل احتمالا در طیف رنگی متعددی عرضه خواهد شد. قابلیت شناسایی صورت-Face ID– و همچنین امکان استفاده از انیموجی و مموجی‌ها نیز احتمالا حضور خواهند داشت.

این مدل قرار است به همراه دو مدل دیگر( iPhone XS و iPhone XS Plus) ، در تاریخ 12 سپتامبر سال جاری معرفی شود  ولی ممکن است که عرضه آنها به بازار تا آخر ماه به تعویق بیفتد. حدس زده می‌شود که عرضه آیفون 9 به دلیل مشکلات پیش آمده در خط تولید، تا نوامبر هم عقب بیفتد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا