تکنولوژی

وقتی ایلان ماسک سرش را به تسلا مدل ۳ کوبید

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا ماه‌هاست به خاطر کند بودن خط تولید انبوه خودروی تسلا مدل ۳ زیر فشار شدید قرار دارد حالا مشخص شده که او در بهار امسال پس از توقف خط تولید خودرو از عصبانیت و استرس چندین بار سر خود را به یک خودروی در حال ساخت کوبیده است. 

ماجرا را وال استریت ژورنال افشا کرده و به گفته این روزنامه وقتی  او دلیل توقف خط تولید را پرسیده مسوولان کارخانه دلیل را به خاطر نزدیک شدن کارگران به آن و عملکرد سنسورها برای جلوگیری از آسیب عنوان کرده است. این موضوع ایلان ماسک را بسیار عصبانی کرده و با کوبیدن سر خود به خودرو و گفتن اینکه این آسیبی به او نمی‌زند  از مسوولان کارخانه تسلا در فرمونت کالیفرنیا خواسته است که جلوی توقف خط تولید را بگیرند و می‌خواهد خط خودروهای در حال ساخت به کار خود به سرعت ادامه دهند. 

یک سخنگوی تسلا گفته است هنگام این کار ایلان ماسک لباس و کلاه ایمنی به تن داشت و به همین دلیل ریسکی برای بروز آسیب وجود نداشت. 

مرتبط: ماسک می‌گوید افراد در اتوماسیون و استفاده از روباتیک در تسلا اشتباه بود

تسلا مدل ۳ در ماه جولای ۲۰۱۷ رونمایی شد و از آن زمان تاکنون این شرکت به دنبال تولید انبوه این خودروست موضوعی که به یکی از بزرگترین چالش‌های ایلان ماسک تبدیل شده است. 

حدود یک ماه قبل ایلان ماسک زیر فشارهای بازار سهام تصمیم به خصوصی سازی این شرکت گرفت اما پس از مخالفت برخی سهامداران از این موضوع چشم پوشی کرد. ماسک گفته است برای تولید مدل ۳ بخش عمده روز را در شرکت تسلا سپری می‌کند و بسیاری از شب‌ها نیز در همین شرکت می‌خوابد. 

مرتبط  :

چرا تسلا موتورسیلکت نمی‌سازد؟

ارشدترین مهندس تسلااین شرکت را ترک کرد

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا