اپلتکنولوژیخودرو

تاریخ احتمالی عرضه خودروی الکتریکی اپل

«مینگ چی کو» تحلیلگر مشهور در آخرین ادعای خود گفته خودروی اتوماتیک الکتریکی کمپانی اپل که «Project Titan» یا همان «پروژه تایتان» نام دارد، تا سال 2023 به بازار خواهد آمد که این مسئله 2 تریلیون دلاری شدن ارزش سهام اپل را به‌همراه خواهد داشت. اپل اوایل این ماه به اولین کمپانی در دنیا تبدیل شد که به ارزش بازار 1 تریلیون دلاری رسید.

این تحلیلگر معتقد است رشد سریع سرویس‌های مختلف اپل، واقعیت افزوده و پروژه خودروی این شرکت موجب حرکت سریع‌تر اپل به سمت 2 تریلیون دلاری شدن می‌شود. او البته به‌جز اعلام اینکه خودروی اپل در تاریخی بین 2023 تا 2025 به بازر می‌آید، اطلاعات بیشتری راجع به این خودرو در اختیار نداشت و دقیقا هم مشخصا نیست او بر چه اساسی این تاریخ را برای معرفی خودروهای الکتریکی اپل محتمل می‌داند.

او در صحبت‌های خود گفت: «تکنولوژی‌های منحصر به‌فرد اپل مانند واقعیت افزوده باعث ایجا تمایز بین خودروی این شرکت با دیگر اتومبیل‌های بازار خواهند شد. سرویس اپل هم با ورود این شرکت به بازار خودروها با سرعت قابل توجهی رشد خواهد کرد و همچنین این شرکت می‌تواند در زمینه به‌کارگیری نرم‌افزار، سخت‌افزار و سرویس‌های مختلف در این خودروها از بسیاری از رقبای بازار بهتر و موفق‌تر عمل کند.

«مینگ چی کو» همچنین اعلام کرد علاوه بر این خودرو، عینک واقعیت افزوده اپل یا همان «اپل گلس» که گفته می‌شود تا سال 2020 به بازار می‌آید نیز نقش اساسی در رشد درآمد این کمپانی و 2 تریلیون دلاری شدن اپل خواهد داشت.

منبع: appleinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا