تکنولوژی

ریزر فون 2 تا پایان امسال معرفی می‌شود

اسمارت‌فون شرکت معروف «ریزر» (Razer) سال گذشته با نام «ریزر فون» رونمایی شد. با اینکه در تبلیغات، آن را مختص گیمینگ معرفی نکردند اما به یک گوشی مناسب و عالی برای گیمینگ شباهت زیادی دارد. در هر صورت این گوشی اولین دیوایسی بود که از نمایشگر 120 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کرد و مشخصات فنی بسیار بالایی هم داشت. علی‌رغم اینکه ریزر فون باید با پرچمدارانی از جمله گلکسی اس 9، وان‌پلاس 6 و هوآوی پی20 رقابت می‌کرد، اما معیار سنجش این گوشی همواره به عملکرد آن در اجرای بازی‌های مختلف بستگی داشته است.

همین مسئله احتمالا باعث شده که ریزر به فکر معرفی و عرضه نسخه جدیدی از این اسمارت‌فون بیافتد. در جریان رخداد گیمینگ «چاینا جوی» 2018 که هرساله در چین برگزار می‌شود، «چن ژیائوپنگ» معاون ارشد ریزر گفت که احتمالا تا پایان سال 2018 «ریزر فون 2» در کشور چین معرفی خواهد شد.

چن همچنین اعلام کرد که این دیوایس به جدیدترین چیپست شرکت کوالکام مجهز خواهد شد. احتمالا کوالکام تا پایان سال 2018 از جدیدترین چیپ خود یعنی اسنپدراگون 855 رونمایی کند و از همین چیپ در ریزر فون 2 استفاده شود.

حال با اینکه دقیق نمی‌توان گفت ریزر فون 2 از کدام چیپست کوالکام بهره می‌برد، اما مطمئنا بسیاری از طرفداران بازی با موبایل منتظرند تا ببینند پرچمدار جدید ریزر با چه ویژگی‌هایی قرار است به بازار عرضه شود.

منبع: phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا