تکنولوژی

سامسونگ عمدا یا سهوا تریلر گلکسی نوت 9 را منتشر کرد

روز گذشته وبسایت سامسونگ در کشور نیوزلند به طور اتفاقی ( و شاید هم عمدی )  ویدیویی را منتشر کرد که به پرچمدار معرفی نشده این شرکت یعنی «گلکسی نوت 9» تعلق داشت.

این ویدیو ابتدا توسط وبسایت تکنولوژی «سام‌موبایل» کشف شد که البته پس از لحظاتی از روی وبسایت برداشته شد اما یک نسخه از این ویدیو همچنان در سرویس یوتیوب قابل مشاهده است.

در این ویدیو گلکسی نوت 9 و قلم معروف «اس پن» آن مشاهده می‌شود. ضمنا در این ویدیو دیده می‌شود که سامسونگ قصد دارد این فبلت را با ظرفیت 512 گیگابایت یعنی دقیقا دوبرابر آنچه که در نوت 8 مشاهده کرده‌ایم به بازار عرضه کند و جالب‌تر اینکه امکان افزایش حافظه دستگاه تا 1 ترابایت هم وجود دارد. تقریبا هیچکس فکر نمی‌کرد سامسونگ بخواهد چنین ظرفیتی را برای نوت 9 در نظر بگیرد.

خانواده نوت سامسونگ ار سال 2011 تا کنون توانسته‌اند طرفداران بسیار زیادی را از سراسر دنیا جذب کنند. این دسته از دیوایس‌ها با نام مستعار «فبلت» هم شناخته می‌شند چراکه سایز نمایشگر آنها مقداری از اسمارت‌فون‌های استاندارد بازار بزرگتر بوده و البته به یک قلم هوشمند و کاربردی با نام «اس پن» هم مجهز شده‌اند.

سامسونگ قصد دارد همین پنجشنبه طی مراسمی در شهر بروکلین ایالات متحده از گلکسی نوت 9 رونمایی کند و تا آن زمان نمی‌توان جزئیات و اطلاعات بیشتری راجع به این فبلت کسب کرد. ضمنا شرکت سامسونگ فعلا هیچ واکنشی به انتشار این ویدیو نداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا