تکنولوژی

عرضه بلندگوی اکو دات جدید در مهرماه

شرکت آمازون٬ از س‍‍پتامبر سال ۲۰۱۶ تا کنون هیچ محصول جدیدی از سری بلندگوهای هوشمند خود Echo Dot معرفی نکرده اما طبق اخبار و تصاویر جدید لو رفته از این شرکت٬ احتمالا تا چند ماه آینده شاهد عرضه سومین نسل از این محصول خواهیم بود. تصاویری که از این محصول منتشر شده٬ اولین بار توسط  AFTVnews گزارش و در دو نشریه  فرانسوی منتشر شد. عکس‌های جدید نشان می‌دهد که مدل آخر از نسل جدید این دستگاه سازگار با الکسا٬ تغییرات بزرگی نسبت به اجداد خود کرده است.

این دستگاه که نسل سوم از سری Echo Dot محسوب می‌شود٬ ظاهری گردتر و نرم‌تر نسبت به مدل قبلی دارد. همچنین نوعی پارچه دورتادور دستگاه را گرفته که ظاهر این بلندگو را تقریبا شبیه به Google’s Home Mini کرده است. اما چراغ دایره‌ای ال‌ای‌دی و چهار دگمه  بالای دستگاه همچنان سر جای خود باقی مانده است. در گزارش AFTVnews همچنین اشاره شده که مدل جدید از بلندگوی Dot٬ کمی از مدل قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود زیرا ظاهرا آمازون کیفیت صدا را در نسخه جدیدتر ارتقا داده است.

به احتمال زیاد در ماه سپتامبر آتی باید منتظر حضور این محصول در بازار باشیم و در ماه اکتبر نیز شاهد معرفی محصول رقیب٬ مدل جدید از سری گوگل هوم خواهیم بود. آیا ظاهر جدیدتر و کیفیت صدای بهتر برای شما کافیست تا بلندگوی دات خود را آپگرید کنید؟

منبع: TheVerge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا